جشنواره‌ی فروش نوروزی ۱۳۹۷

جشنواره نوروزی آریان جام

شرکت آریان جام ، به سنت سالیان گذشته خود، امسال نیز به پیشواز سال جدید خورشیدی رفته و در روزهای پایانی سال جشنواره‌ی فروش نوروزی ۱۳۹۷ ، جشنواره‌ی فروش نوروزی خود را آغاز کرده است. در جشنواره‌ی نوروزی امسال که از ابتدای اسفند ماه ، برگزار می شود تخفیفات ویژه و همچنین شرایط پرداخت استثنائی در نظر گرفته شده است.

تنها ۱ ماه به آغاز سال ۱۳۹۷ باقی مانده است و آریان جام در تدارک یکی بزرگ ‌ترین فروش ‌های ویژه‌ در صنعت شیشه بالکن و کابین دوش است. در جشنواره‌ی نوروزی امسال قرار است جذاب‌ ترین پیشنهادات خرید با مناسب ‌ترین قیمت ‌ها در اختیار شما قرار گیرد. بنابراین توصیه‌ می کنیم که در این چهار هفته‌ی انتهایی سال بیشتر به وبسایت آریان جام سر بزنید تا خبری را از دست ندهید.

  • در اولین گام این جشنواره ۷% تخفیف ویژه نوروزی برای پرداخت های نقدی در نظر گرفته شده است. لذا کلیه قرارداد های منعقده در تاریخ اول اسفند لغایت 28 اسفند سال 96 که بصورت نقدی هنگام قرارداد تسویه شوند شامل این تخفیف خواهند شد.

لازم به توضیح است که این تخفیف در محصولات بالکن شیشه ای ، کابین دوش ( دور دوشی ) و جام ویترین فروشگاهی اعمال می گردد.

 

  • پیشنهاد و قدم دوم جشنواره مربوط به شرایط پرداخت اقساطی می باشد. بر همین اساس کلیه قرارداد های منعقده در طول مدت جشنواره نوروزی آریان جام ، بسته به مبلغ فاکتور می توانند بصورت زیر پرداخت شوند :

30% ارزش فاکتور بصورت نقدی + الباقی طی اقساط 7 ماهه از تاریخ فاکتور تسویه خواهد شد.

 

  • تاریخ نصب برای قرارداد های جشنواره نوروزی از پانزدهم فروردین تا 15 اردیبهشت سال 97 بوده و اولویت نصب بر اساس تاریخ قرارداد می باشد.
  • همکاران و نمایندگان محترمی که سیستم های آماده نصب و یا یراق آلات فله ای ( یراق آلات شیشه بالکنیراق آلات کابین دوش ) خریداری می کنند نیز شامل شرایط و قیمت های ویژه ای هستند که در صورت تمایل می توانند با دفتر مرکزی آریان جام تماس حاصل نمایند.

 

با شروع جشنواره ، اطلاعات تکمیلی را از طریق کانال تلگرامی آریان جام در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

در چهار هفته‌ی پیش رو تصمیم خود را برای خرید شیشه بالکن و کابین دوش آریان جام بگیرید تا هم با نرخ و قیمت های امسال خرید کرده باشید و هم شامل یکی از شرایط ویژه فروش نوروزی آریان جام گردید.

 

آریان جام ، پیشاپیش سالی خوب و پربار ، همراه با صلح و امنیت را برای همه هموطنان و بشریت آرزو می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *