بالکن شیشه ای

بالکن شیشه‌ای آریان جام، با بهره‌گیری از یراق‌آلات مرغوب و پروفیل‌های با دوام، یک فضای باز و در عین حال محافظت‌شده را فراهم می‌کند که امکان لذت بردن از منظره بیرونی را بدون نگرانی از عوامل جوی ممکن می‌سازد. اگر به دنبال بهبود کیفیت زندگی و زیبایی نمای خانه خود هستید، آریان جام با ارائه راه‌حل‌های نوین و خلاقانه در زمینه شیشه های بالکن تاشو و ریلی، انتخاب ایده‌آل شما خواهد بود.

مشاهده انوع شیشه بالکن

کابین دوش حمام

کابین دوش آریان جام، از شیشه‌های سکوریت با کیفیت بالا و پروفیل‌های مقاوم در برابر زنگ‌زدگی ساخته می‌شود و به دلیل ضخامت بال، در برابر ضربه و تغییرات دما بسیار مقاوم هستند. همچنین، کابین‌های ما با طراحی بهینه برای سهولت در نصب و تمیز کردن، تجربه‌ای راحت و بی‌دردسر را برای شما به ارمغان می‌آورند. می‌کوشیم تا محیط حمام شما را به مکانی دلنشین و آرام‌بخش تبدیل کنیم.

مشاهده انوع کابین دوش

لوگو آریان جام

آسودگی خیال شما، تمرکز اصلی ماست.

آریان جام

انتخابی درست برای بالکن شیشه‌ای و کابین دوش

«آریان‌جام» رسالت خود را به‌ عنوان برندی پیشگام در تغییر و ساخت فرهنگی نوین برای آپارتمان، مجتمع مسکونی‌ و منازل می‌داند. «آریان‌جام» متعهد است که محیطی امن، ایمن و در عین‌حال به‌روز را برای اماکن فراهم کند که ساکنین آن بتوانند تصویری واضح و شفاف از زیبایی را تجربه کنند.

14

سال تجربه و سابقه فعالیت

18

نماینده در استان‌های کشور

29

کارگاه و عاملیت فروش

ویژگی های کلیدی آریان جام

برخی از نوشته‌های مجله آریان جام