شیشه بالکن آکاردئونی

شیشه بالکن آکاردئونی

با نصب سیستم بالکن شیشه ای، بالکن ها با حفظ کاربری خود به فضایی دلنشین تبدیل شده وظاهر نازیبای بالکن های قدیمی تبدیل به محیط هایی جذاب می شود.

شیشه های  Folding یا آکاردئونی به منظور نصب درب و پنجره هایی که دارای عرض بیشتر از دومتر هستند کاربرد دارند و در جاهایی که نیاز به پارتیشن بندی احساس می شود و بطور موقت ارتباط مکان ها با یکدیگرباید قطع گردد استفاده می شود. در سیستم تاشو پانل اول ثابت بوده و بصورت درب لولایی باز و بسته می شود ومابقی پانل ها به ترتیب در مسیر ریل حرکت می کنند. با استفاده از شیشه های سکوریت 8 میلیمتری ونصب جوینت های پلاستیک و یا درزگیرهای آلومینیومی در این سیستم حدود 80 درصد عایق صوتی وحرارتی حاصل می شود. در ساختار این سیستم از پروفیل آلومینیومی مقاوم وآبکاری شده استفاده می شود وبه هیچ وجه در برابر تغییرات محیط زنگ نزده و دفرمه نمی شوند. شیشه های آکاردئونی فضای کمی را اشغال کرده وهیچ مزاحمتی برای عبور ومرور ایجاد نمی کنند  .

این شیشه ها برای لذت بردن از محیط زندگی یک اتاق با منظره ای به بیرون و فضای باز طراحی شده اند ودارای استاندارد های لازم بوده ودر سایز های سفارشی و براساس متراژ دقیق محل شما آماده می گردند. کلیه سیستم های آکاردئونی شیشه ای دارای ساختار سیستم تعلیق کامل آب وهوایی بوده وجهت بهبود بهره وری از انرژی طراحی شده اند. این شیشه ها با سیلندر ضد آب طراحی شده اند تا مانع نفوذ آب به داخل خانه شوند .درب های آکاردئونی شیشه ای در قاب های آلومینیومی ؛چوبی یا روکش بوده و دارای تنوع بیش از 6 رنگ در دسترس هستند .

شیشه آکاردئونی یا شیشه تاشو نوعی شیشه مدرن است که طراحی آن بصورت پرده عمودی بوده واجزای این شیشه در طول ریل حرکت می کنند ودر انتهای پانل ثابت قرار می گیرند. از این شیشه ها برای فضاهای بالکن؛ آلاچیق واستخرهای سرپوشیده استفاده می شود .

عملکرد مناسب شیشه های آکاردیونی موجب عدم نفوذ عناصر خارجی به داخل می گردد.

این درب ها جهت باز شدن یک طرفه و دوطرفه برای دیوارهای شیشه ای مابین اتاق غذاخوری، پاسیو واتاق نشیمن طراحی شده اند و زمانی که بازمی شوند به صورت کامل به یک یا دو طرف جمع می شوند.

اگر شیشه بالکن منزل شما آکاردئونی باشد این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد که فضایی را که با شیشه بالکن پوشانده اید در صورت جمع شدن با فضای اتاق شما فضایی بزرگ تر ایجاد خواهد شد.

بسیاری از ایرانی ها آشپزخانه اوپن را دوست ندارند به دلیل معایبی که این آشپزخانه ها دارند برای نمونه :

  • آشپزخانه اوپن چون در معرض دید است می بایست همیشه تمیز ومرتب باشد.
  • راحت نبودن بانوی خانه در صورت حضور مهمان.
  • پخش شدن بوی انواع غذا در اتاق.

شیشه بالکن آکاردئونی این امکان را به شما می دهد از مزایای این شیشه ها استفاده کنید.

در این مورد بخصوص این نوع از شیشه ها دارای طرفداران بسیاری هستند واین امکان را به شما می دهند که هر زمان تمایل به باز نمودن شیشه های آکاردؤنی داشته باشید می توانید آن را بطور کامل به کناری بکشید وهر وقت تمایل داشتید درب ها راببندید. پنجره های آکاردئونی  و درب های کشویی آشپزخانه شما را در مواقع لازم با کنارزدن شیشه ها باز نموده وجای کمی را اشغال می کنند.

استفاده از شیشه های آکاردئونی برای ایجاد پارتیشن بندی

شما می توانید از روش مدرن پارتیشن بندی یا جداکننده استفاده کنید و فضای اتاق پذیرایی را بانصب پارتیشن بندی با دیگر اتاق ها در زمان مهمانی بزرگ نموده بدون اینکه در ساختار دیوار ها تغییری داده باشید .

سیستم جام ویترین فروشگاهی، سیستمی نوین و مدرن جهت پارتیشن بندی فضاهای اداری و خانگی و ورزشی است

از مزایای شیشه بالکن تاشو یا متحرک می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ایجاد فضایی یکدست بدون مانع دید وستون در هر اندازه وبا هر طول

استفاده بهینه از فضا در طول چهار فصل از سال

عایق حرارتی ومانع ورود برف و باران وگرد وغبار وسایر حشرات موذی

امکان تمیز کردن هر دو سمت شیشه ها از داخل و بدون خطر

شیشه های تاشو یا آکاردئونی در هر قسمت از ساختمان قابلیت اجرا داشته و با توجه به معماری ساختمان به شکل بالکن وتراس شیشه ای ایجاد می شوند.

برای ایجاد گلخانه داخل منزل

دارای سهولت عمل باز و بسته کردن دهانه های گسترده

سیستم های پشتیبانی بالا و کف در دسترس هستند.

این سیستم دارای امکان باز وبسته شدن به درون یا بیرون را دارند.

دارای سبک ایده آل برای اشخاص با سلیقه های متفاوت است.

برای زندگی در آب وهوای گرم بدون باز شدن درب وپنجره امکان استفاده از مناظر بیرون.

ایجاد فضایی زیبا وسرگرم کننده وکاربردی در خانه ولذت بردن از فضای طبیعت.

استفاده برای آب وهوای سردسیری که به عنوان عایق عمل کرده وانرژی داخل را افزایش داده ومانع ورود سرمای بیرون به داخل می شوند.

نصب شیشه بالکن آکاردئونی یا تاشو به منظور محافظت از پکیج

درمدت زمان خیلی کم می توان شیشه بالکن را کناری کشید.

کاهش هدر رفتن انرژی گرمایی و در تابستان درامان ماندن از گرما.

بیشتر بخوانید :کابین دوش ، جام ویترین فروشگاهی ، درزگیرهای آلومینیومی ، فرآیند سند بلاست روی شیشه

جهت دریافت اطلاعات در مورد محصولات آریان جام از جمله یراق آلات شیشه بالکن ، دور دوشی  و سیستم های فروشگاهی  با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *