شیشه بالکن تان را چه رنگی میخواهید؟

رنگبندی شیشه بالکن

سیستم شیشه بالکن ریلی که در صدد خرید و نصب آن در بالکن منزل تان هستید، با رنگبندی متنوعی عرضه می شوند که با توجه به زیبایی و نوع سلیقه و مطابقت آن با معماری بیرونی و داخلی ساختمان تان می توانید یکی از این رنگها را انتخاب و بالکن خود را با آن پوشش دهید.

چه رنگ هایی را میتوان استفاده کرد؟

در سیستم های شیشه بالکن آکاردئونی رنگ های متنوعی برای انتخاب و استفاده وجود دارد. ابتدا به رنگ شیشه ها بپردازیم.

شیشه های استفاده شده در بالکن شیشه ای آریان جام، شیشه سکوریت 8 میلی می باشند که می توان به رنگ های سفید (شفاف)، برنزی، دودی و یا سبز سفارش داده شده و استفاده شوند. البته اگر مشتری علاقمند به استفاده از شیشه رفلکس باشد، باتوجه به عملیات سکوریت کردن شیشه ها معمولا جیوه و حالت آینه ای این شیشه ها تا حدود زیادی از بین می روند.

لذا بهترین گزینه برای این مواقع استفاده از شیشه های لمینت می باشد. البته شیشه های لمینت نسبتا تفاوت قیمت بالایی نسبت به شیشه سکوریت ساده دارند ولی اگر مشتری اصرار به رفلکس بودن شیشه ها داشته باشد ناچارا با تقبل این تفاوت هزینه امکان این امر وجود دارد.

درکنار فاکتورهایی مانند میزان نور دریافتی از بیرون بالکن، نمای بیرونی ساختمان و رنگ آن و همچنین موقعیت فیزیکی بالکن، انتخاب و سلیقه شخصی شما در وهله آخر می تواند معیار مناسبی برای انتخاب رنگ شیشه سیستم بالکنی تان باشد. در این بین لازم به ذکر است که رنگهای سفید (شفاف) و برنزی از محبوبیت بیشتری در بین مشتریان برخوردارند.

مزایای استفاده از شیشه های رنگی چیست؟

شیشه های رنگی بیشتر در بالکن هایی که با توجه به موقعیت فیزیکی شان در معرض نورگیری شدید و بیشتری قراردارند مورد استفاده قرار می گیرند. دلیل دیگر استفاده از این شیشه ها به خاطر حفظ حریم شخصی افراد در هنگام استفاده از محوطه بالکن شان می باشد تا میزان دید بیرونی نسبت به داخل بالکن تا حدودی کاهش یابد. شیشه های برنزی یا دودی مورد استفاده هرچند میزان نوردهی در بالکن را تعدیل و تا حدودی نسبت به شیشه های سفید دید را از بیرون کاهش می دهند اما به طور کامل نمی توانند مانع از دیده شدن افراد جهت حفظ حریم شخصی شان از بیرون محیط ساختمان شوند. اما به خاطر زیبایی این نوع شیشه ها از نمای بیرون بیشتر مورد پسند مشتریان قرار می گیرند که این انتخاب می تواند با در نظر گرفتن نمای بیرونی ساختمان و اجزای استفاده شده در آن جلوه ای زیباتر را به ساختمان شما هدیه کند.

شيشه بالكن آريان جام

خصوصا در زمانهای اخیر شیشه های برنزی و دودی محبوبیت بیشتری نزد مشتریان کسب کرده است. اگر از رنگ سفید شیشه ها خسته شده ویا می خواهید تنوع و زیبایی خاصی را به محیط بالکن و نمای بیرونی آن اضافه کنید شیشه های برنزی و یا دودی می توانند جایگزینی ایده آل و مناسب برای سلیقه شما باشند.

هر رنگی را که برای شیشه های سیستم جام بالکن انتخاب می کنید نباید نقطه مهمی را فراموش کنید و آن این است که در بازار شیشه های سفید را با روکش های رنگی پوشش داده و به فروش می رسانند که این پوشش علاوه بر مضر بودن آنها برای چشم می توانند بزودی رنگ و جلوه و پوشش خود را از دست داده و از بین بروند که از این رو باید دقت کنید تا شیشه سکوریت های مورد استفاده به صورت اورجینال فرآیند رنگی شدن را در کارخانجات شیشه طی کرده باشند.

مقوله دومی که در انتخاب رنگ سیستم های جام بالکنی می تواند حق انتخاب بیشتر به شما بدهد، رنگبندی پروفیل ها و درزگیرهای آلومینیومی است.

شرکت آریان جام مفتخر است به داشتن سبد رنگبندی خوب و نسبتا کامل در رابطه با پروفیل های شیشه بالکن.

در بازار ایران اکثرا به پروفیل های سفید رغبت بیشتری نشان می دهند. ولی با اضافه شدن رنگ های جدید به این نتیجه رسیدیم که درصورت وجود تنوع رنگبندی، مشتریان از آن استقبال می کنند. رنگ های نقره ای مات، شامپاینی براق، طلایی و طرح چوب، چهار رنگ دیگر است که آریان جام عرضه کرده است.

البته در دی ماه سال 96 جدیدترین رنگ پروفیل به نام طرح چوب سوپرلوکس به این تنوع اضافه شده است که علاوه بر زیبایی منحصربفرد، حق انتخاب بیشتری به مشتریان می دهد. شما با توجه به رنگ نمای ساختمان تان، ویا رنگبندی طراحی داخلی بالکن تان، می توانید از هریک از رنگ های ذکرشده استفاده نموده و لذت بیشتری از خرید خود ببرید.

البته باید توجه نمایید که رنگبندی مختلف پروفیل ها و یراق آلات شیشه بالکن و همچنین رنگبندی شیشه های استفاده شده، فاکتورهایی است که قیمت شیشه بالکن را تعیین می کنند. اما اگر رنگبندی زیاد در تفکرات شما تاثیری ندارد، بهترین انتخاب پروفیل های سفید با شیشه های سفید است که علاوه بر پایین بودن قیمت، تاثیری در کیفیت سیستم خریداری شده شما نخواهد داشت.

امیدواریم توصیه های گفته شده در مورد انتخاب و استفاده شما از شیشه های رنگی و یا پروفیل های شیشه بالکن توانسته باشد راهگشای انتخابی باسلیقه و مورد پسند در هنگام خریدتان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *