برای خرید شیشه بالکن ، باید چه کار کنیم؟

فروش شیشه بالکن

برای استفاده مطلوب از محیط و فضای بالکن ها و تراس ها، شیشه بالکن ریلی یکی از مهمترین عناصر و آپشن هاست که با زیبایی ویژه و منحصر بفرد و نکات تولیدی کلیدی خود، ویژگی های مهم و لاکچری زیادی دارد.

تولید و مونتاژ بهترین بالکن شیشه ای با کیفیت درجه یک و عالی، تخصص و کار اصلی شرکت آریان جام است. مهمترین ویژگی شیشه بالکن تا شونده ، عایق سرما و باد و بوران بودن آن است. با توجه به ویژگی های شیشه سکوریت استفاده شده در این سیستم های جمع شو ، شیشه ها به راحتی قابل نظافت و پاک کردن است و نور کافی و لازم داخل محیط بالکن فراهم می شود که این امر لذت شما را از صرف عصرانه داخل محیط بالکن دو چندان می کند.

در عین حال با داشتن خصوصیات عایق حرارتی و همچنین درزگیری فوق العاده خود می تواند از نفوذ سرما و هدر رفت گرما در فصول سرد و زمستانی سال جلوگیری کند و دمای سالن پذیرایی و آشپزخانه منزل تان را معتدل و مطبوع نماید. ضمن اینکه دوباره تاکید می کنیم نظافت آسان و متعادل کردن هوای منزل و تامین نور و روشنایی کافی از بیرون محیط بالکن به داخل فضای منزل با دارا بودن شیشه های سکوریتی و نشکن در رنگ های متنوع از ویژگی های منحصر بفرد این سیستم می باشد.

برای خرید و نصب شیشه بالکن ریلی ، شکل و طرح فیزیکی و هندسی بالکن تان اهمیتی ندارد !

شکل بالکن شما چه زاویه دار ، مستطیلی و یا پنج ضلعی باشد، و چه قوس دار و گرد باشد مهم نیست، زیرا امکان نصب بالکن شیشه ای ریلی بر روی هر بالکنی با هر شکلی امکان پذیر می باشد. درزگیرهای آلومینیومی و یا شفاف پلاستیکی، لنگه های شیشه های مستطیلی، محاسبات و فرمول های دقیق هندسی و ریاضی برای برش و فارسی بر پروفیل ها، ماشین آلات به روز تولید و مونتاژ، همگی به ما کمک می کنند تا محصولی دلخواه شما و مناسب بالکن منزل شما ارائه نماییم.

بالکن شیشه ای جمع شو

سیستم شیشه بالکنی سری گلد نیز با دارا بودن طراحی زیبا و انعطاف پذیری مناسب از سری کارهای با کیفیت و ممتاز ارائه شده توسط شرکت مان می باشد که این سری ویژگی هایی همچون تنوع در رنگ و ضد پوسیدگی مادام العمر را به همراه دارد.

برای خرید شیشه بالکن ، باید چه کار کنیم؟

هر زمان که بخواهید اقدام به خرید و نصب شیشه بالکن کنید طی تماس با شرکت آریان جام ، آدرس و مشخصات تماس خود را اعلام می کنید ، بلافاصله این اطلاعات در اختیار اکیپ های مجرب فنی شرکت قرار می گیرد تا هماهنگی های لازم را با شما جهت اندازه گیری دقیق و همچنین ارائه مشاوره فنی در محل منزل شما ، در اسرع وقت انجام دهند.

هنگام انجام اندازه گیری، خواسته های خود را به کارشناسان فنی ما کاملا توضیح دهید. آنها حداکثر تلاش خود را خواهند کرد که شرایط واقعی و ممکن بالکن شما را در چهارچوب خواسته های شما بسنجند و بهترین طرح را برای آن طراحی و ترسیم نمایند. البته این موضوع را باید مدنظر داشته باشید که ممکن است به دلایل فنی و یا موقعیت هندسی و فیزیکی بالکن شما، برخی از خواسته های تان امکان اجرایی نداشته باشند که همه این موارد بصورت کارشناسی خدمت تان توضیح داده خواهد شد.

حداکثر 12 ساعت پس از اندازه گیری نقشه ترسیمی بالکن منزل شما توسط اکیپ اندازه گیری آماده و به دفتر آریان جام تحویل می شود. در این زمان شما با مراجعه حضوری می توانید سیستم مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

معمولا مدت زمان آماده سازی و مونتاژ سیستم بالکن شیشه ای خریدی مشتریان حدود 15 الی 20 روز کاری طول می کشد.

روز قبل از نصب از طرف دفتر آریان جام با شما تماس گرفته شده و هماهنگی های لازم جهت مراجعه و نصب سیستم شیشه بالکنی تان صورت می گیرد.

مطلبی که باید به آن توجه کنید آن است که بالکن شیشه ای نسبتا کالایی لاکچری و گران قیمت است، لذا هنگام خرید حتما از شرکت های معتبر و مجاز خریداری نمایید تا خدمات پس از فروش و گارانتی لازم جهت سیستم را ارائه نمایند. متاسفانه مشاهده شده که برخی از مشتریان به دلیل بی اطلاعی و یا ارزان بودن، کالایی را خریداری می کنند که نه پشتیبانی فنی دارد و نه از قطعات اورجینال و یراق آلات استاندارد استفاده شده است. لذا در طول زمان دچار مشکلات و دردسرهای متعدد می شوند.

هیچ گرانی بی حکمت و هیچ ارزانی بی علت نیست.

ما در شرکت آریان جام سعی داشته ایم که محصولات درست و باکیفیت را با قیمت استاندارد و اصولی ارائه دهیم. زیرا معتقدیم فروش شیشه بالکن، پایان کار نیست، برعکس، آغاز آشنایی مشتریان با ماست و در صورت رضایت آنها، این راه طولانی بوده و موجب تبلیغات و شکوفایی ما خواهد شد.

علاوه بر شیشه بالکن، محصولات دیگری همانند کابین دوش ، دور دوشی ، یراق آلات بالکن شیشه ای ، یراق آلات کابین دوش ، جام ویترین فروشگاهی ، و … را نیز ارائه می نماییم که جهت آشنایی بیشتر می توانید به صفحات مربوطه در وبسایت رسمی آریان جام مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *