کابین دوش در تبریز

کابین دوش در تبریز

کابین دوش به عنوان تکنولوژی روز جایگاه ویژه ای را در معماری پیدا کرده است. این فناوری از جمله وسایل کارای حمام منازل محسوب می شود. کابین دوش وسیله مناسبی برای خانه های با متراژ کمتر است. به وسیله این کابین می توان سرویس بهداشتی خانه خود را جدا و بخش بندی کرد.

کابین دوش چیست؟

کابین دوش در تبریز و سایر شهر ها به عنوان فضایی محدود و مجهز جهت دوش گرفتن کاربرد دارد. یک کابین حمام از طرف زیر به سینی دوش، از دو سمت به دیوار و درب و در بعضی مواقع از بالا محدود می شود. نحوه جاگیری پارتیشن حمام در فضای مدنظر شما امکان نظافت راحت تر را نیز برای شما فراهم ساخته است. به آسانی وبدون اتلاف وقت و هزینه ای می توانید کابین حمام خود را تمیز کنید. نظافت تاثیر بسیاری بر سلامت روح و جسم شما به خصوص در فضاهای بهداشتی خانه تان دارد. با انتخاب درست این فناوری از دوش گرفتن لذت کافی ببرید واز آسایش بیشتری در زندگی خود برخوردار شوید.

کابین دوش یا وان حمام، کدام بهتر است؟

برای نصب وان حمام شما نیاز به فضایی مثل حمام دارید، اما کابین دوش خود فضایی مستقل بوده و باعث صرفه جویی در فضا می شود. ابعاد دوردوشی بنا به درخواست و نیاز شما می تواند متفاوت باشد. بهره گیری از این ابزار محیط سرویس بهداشتی شما را مدرن و با کیفیت می کند. با نصب کابین دوش فضایی همانند حمام بخار، سونا برای شما ایجاد خواهد شد. پس شما می توانید با انتخاب کابین دوشی زیبا و البته بزرگتر وان حمام نیز داشته باشید. مزیت کابین حمام ارائه امکانات بیشتر و خلق فضایی مدرن و بهداشتی تر است.

انواع کابین دوش در تبریز

امروزه انواع گوناگونی از کابین دوش در تبریز ساخته و به بازار عرضه می گردد که عبارتند از؛
۱_کابین با محوطه دوش باز که به صورت پیش ساخته و بدون سقف ساخته می شوند.
۲_کابین با محوطه دوش بسته که به صورت سقف دار تولید می شود.

نحوه ساخت دور دوشی در تبریز

کابین حمام یا به عبارتی پارتیشن حمام به شکل های مختلفی ساخته و روانه بازار می گردد. از جمله کابین دوش مستطیلی شکل ساده که فقط دارای دوش است. هم چنین کابین های حمام پیشرفته دارای دوش دستی، سیستم نمایش و کنترل دما، ماساژور پا، سیستم های جکوزی، سونا و تهویه و… هستند. از دیگر انواع دوش کابین می توان به نوع دست ساز آن که نصب آسانی دارد، اشاره کرد. کابین دوش دست ساز یا سفارشی به عنوان فضایی مستقل در بخشی از سرویس بهداشتی شما نصب می گردد.
جنس و کیفیت کابین حمام
جنس شیشه های به کار رفته در ساخت کابین حمام از سکوریت یا پلکسی گلاس نشکن است. اندازه ضخامت شیشه ها هم بین ۵_۱۰ میلی متر متغیر است‌. هم چنین کیفیت نگهداری گرما داخل کابین نیز بالا هست. شما به راحتی بنا به سلیقه خودتان می توانید از طرح های ساده یا مشجر پلکسی استفاده کنید. چنانچه علاقه مند به کارگیری سکوریت باشید از طرح های سند پلاست نیز می توان بهره برد. ضریب ایمنی کابین حمام به علت استفاده از شیشه های نشکن نیز بالا است. هم چنین شما امکان انتخاب کابین حمام با قاب آلومینیومی یا بدون فریم را نیز دارید. (برای آشنایی بیشتر با پارتیشن حمام به مقاله مشخصات کابین دوش ها مراجعه کنید.)

کابین دوش در تبریز

کابین دوش در تبریز
کابین دوش به دلایل مختلفی می تواند جزئی از سرویس بهداشتی محل زندگی شما باشد. از جمله عللی که شما را ترغیب به کارگیری این فناوری می کند عبارتند از؛
فضای سرویس بهداشتی و حمام شما بسیار قدیمی شده ولی وقت کافی برای بازسازی مجدد آن ندارید.
از دکوراسیون حمام خود خسته شده اید و دلتان تنوع می خواهد.
نظافت حمام کار دشوار و وقت گیری شده است.
از رسوب و جرم گیری حمام خود در فواصل زمانی کم آزرده شده اید.
جدا نبودن توالت و حمامتان شما را دچار مشکل کرده است.
دلتان می خواهد هر از گاهی به بدنتان استراحت بدهید و از ماساژور و جکوزی استفاده کنید.
تمایل به استفاده از فناوری روز را دارید.
داشتن هریک از دلایل بالا شما را در انتخاب درست کابین دوش کمک خواهد کرد.

جهت اطلاع بیشتر از نحوه قیمت گذاری بالکن شیشه ای و کابین دوش می توانید با آریان جام در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *