گارانتی معتبر از شرکت معتبر

گارانتی معتبر ، شرکت معتبر

آیا شرکت ها و یا اشخاصی که ادعای گارانتی طولانی مدت دارند، 2 سال پیش در بازار حضور داشته اند که 2 سال آینده پاسخگوی گارانتی مشتریان باشند؟

فرآیند برندسازی و خوشنامی یک شرکت دارای پیچیدگی های فراوانی است و در بازار رقابتی امروز با کسب آگاهی و اطلاعات از منابع مختلف از جمله اینترنت و فضای مجازی ، در خرید خود دقت دارند و حداقل ریسک و اشتباه صورت می گیرد، مخصوصا در کالاهایی که ارزش مادی نسبتا زیادی دارند و گران هستند، می بایست تحقیقات و بررسی های بیشتری صورت دهند. لذا در صورت اشتباه و خرید از شرکت ها و فروشنده های مقطعی و ضعیف، نمی توانند به خدمات پشتیبانی و گارانتی آن محصول اطمینان داشته باشند.

متاسفانه گاها پیش آمده که مشتری به سبب ارزانتر بودن کالا در شرکتی دیگر از خرید برند معتبر منصرف گردیده و خود را درگیر مسائلی کرده که ارزش خرید ارزان قیمت را ندارد.

شرکت آریان جام صرفا به محصولات تولیدی و عرضه شده توسط خود خدمات پشتیبانی و گارانتی ارائه می دهد و متاسفانه امکان تامین قطعه، تعمیر شيشه بالكن یا كابين دوش و یا خدمات پشتیبانی مشابه که از فروشندگان مشابه انجام و یا تهیه شده است را ندارد.

ما معتقدیم که بالكن شيشه اي و یا دور دوشي ، کالاهایی لاکچری و نسبتا گران قیمت هستند. لذا مشتریانی که قصد خرید این کالا را دارند انتظاراتی مضاعف دارند و نمی خواهند بخاطر ارزانی های جزئی، محصولی بی کیفیت را خریداری کنند. لذا استراتژی ما برای تولید و ارائه قیمت، استفاده از بهترین مواد اولیه، یراق آلات اورجینال و شیشه هایی با کیفیت و دوام بالا ، همچنین ارائه قیمتی استاندارد با سود معقول و متوازن است. لذا قیمت های آریان جام شامل ( شیشه بالکن ، کابین دوش و يراق آلات شيشه بالكن ، يراق آلات كابين دوش ) همیشه قابل دفاع و استاندارد است و مشتریان مان نیز انتظارات خود را تامین شده خواهند دید و با فیدبکی که به قسمت ارزیابی آریان جام می رسد، رضایتمندی 92 درصدی را در میان مشتریان خود شاهد هستیم.

البته این به معنای بدون عیب و ایراد بودن آریان جام نیست. ما نیز با آغوشی باز و مشتقانه پذیرای انتقادات سازنده و نظرات مشتریان مان هستیم تا بتوانیم نقاط ضعمان را برطرف کرده و با قدرت و انرژی مضاعفی به سوی اهداف بزرگ مان حرکت کنیم.

امسال جشن 8 سالگی آریان جام را با هدف گذاری حفظ مشتریان مان از ابتدای فعالیت شرکت تاکنون و همچنین بزرگتر کردن دایره خانواده آریان جام برگزار کرده و امید به روزهایی پربارتر و نیل به اهداف والاتر را برای مجموعه شرکت و مشتریان مان از درگاه خداوند متعال آرزو کردیم.

 

هشتمین سالگرد تاسیس آریان جام

هشتمین سالگرد تاسیس آریان جام

مجموعه آریان جام از ابتدای آغاز فعالیت، در فکر آن بود که محصولاتی نوین را با قیمت های مناسب برای مشتریانش عرضه کند، هم اکنون نیز به اذعان مشتریان در این راه موفق بوده است. اما این میزان پیشرفت و موفقیت به هیچ عنوان برای خودمان راضی کننده نیست. با توجه به مشکلاتی که تولید کنندگان و فعالین عرصه اقتصاد در ایران دست به گریبان هستند و با در نظر گرفتن همه کم و کاستی ها، شرکت آریان جام توانسته است هر سال محصولی جدید را به سبد کالای خود اضافه کند. افزودن یک محصول کامل در این صنعت به سبد محصولات، مستلزم زحمات و تلاش های فراوانی از سوی واحد های متخلف مجموعه است و همچنین سرمایه گذاری های سنگین و بالا می طلبد. اما همه این مشقات و زحمات، اقداماتی است ضروری که برای رسیدن به اهداف بلند آریان جام صورت می گیرد.

بحث مهم دیگری که در صنعت پنجره های ریلی و تاشو وجود دارد و اغلب از دید مشتریان مغفول می ماند، داشتن دپوی یراق آلات و پروفیل های مصرفی به میزان کافی و بلند مدت است. تصور کنید سیستم شیشه بالکنی را از شرکتی خریداری کردید و رضایت نسبی هم از خدمات ارائه شده داشته باشد. اما به مرور زمان و شاید پس از سال ها قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد. هنگام مراجعه به شرکت فروشنده ، یا با شرکتی تعطیل شده مواجه شوید و یا اینکه مثلا فروشنده بگوید سیستم شما قدیمی است و از رده خارج شده و نمی تواند قطعه قدیمی را برایتان تامین کند!

در این صورت چه باید بکنید؟!… یا باید از خیر آن قطعه بگذرید و یا اگر قطعه ای مهم و ضروری باشد، کل سیستم را برچینید و سیستمی جدید را خریداری نمایید که هر دو رضایت قبلی شما را به دلخوری و صرف هزینه های بالا تبدیل خواهد کرد.

لذا داشتن دپوی یراق آلات استراتژیک بمدت دائمی، امری بسیار مهم است. شرکت آریان جام انبار لجستیک تامین قطعه خود را طوری شارژ و به روز رسانی می کند که حداقل تا 15 سال، هر قطعه ای که استفاده شده دارای یدکی و جایگزین باشد.

بدین گونه است که برندی می تواند ادعای برند برتر ملی بودن در صنعتی را داشته باشد و گارانتی بلند مدت ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *