جام ویترین فروشگاهی

جام ویترین فروشگاهی یک سیستم شیشه ای متحرک تاشو و جمع شو برای دهنه ی فروشگاه‌ها است که امکان باز و بسته کردن تمام یا بخشی از ورودی فروشگاه را با شیشه‌های سکوریت ۱۰ میلی‌متری فراهم می‌آورد. این سیستم با استفاده از پروفیل و یراق‌آلات مخصوصی که در سقف فروشگاه نصب می‌شوند، اجازه می‌دهد تا شیشه‌ها به صورت موازی با دیوار و ستون‌ها در کنار هم قرار گیرند. با باز شدن درب، شیشه‌ها به صورت متوالی به کمک ریل بالا حرکت کرده و امکان باز و بسته کردن تمام یا بخشی از دهنه را فراهم می‌آورد. این سیستم بدون پروفیل در کف، دید مناسبی برای بیرون و داخل فضا ایجاد کرده و امکان استفاده صد‌درصدی از فضای دهنه را فراهم می‌کند.

استفاده از جام ویترین فروشگاهی آریان جام در ورودی فروشگاهها، مغازه ها و مراکز خرید، نمایشگاه های اتومبیل، مبل، لوازم خانگی، تعمیرگاه هایی که نیاز به بازکردن کامل یا قسمتی از درب مغازه در مواقع خاص دارند، پارتیشن‌های دفتری و اداری، ورودی تراسها و پارکینگها و دیوارهای دکوراتیو متحرک در داخل منازل و اتاقهای شیشه ای و چوبی خاص مناسب است.
مکانیسم مخصوص درپوش های سیستم جام ویترین آریان جام باعث امنیت بالا می گردد.

انواع جام ویترین فروشگاهی

جام ویترین فروشگاه سری پروانه ای

  • پروفیل: آلومینیوم فابریک سفارشی
  • شیشه: سکوریت ( نشکن ) 10 میلی متر
  • یراق آلات: وارداتی انحصاری آریان جام با سیستم قفل مخفی
  • رنگبندی پروفیل: سیلور MB5
  • درزگیر: آلومینیومی تک لبه (در دو طرف هر لت )
  • حداکثر ارتفاع: 3500 میلی متر
  • گارانتی: 40 ماهه

تصاویر نمونه کار

سوالات متداول درباره جام ویترین فروشگاهی آریان جام

آیا جام ویترین آریان جام گارانتی دارند؟

کلیه محصولات آریان جام شامل 20 الی 40 ماه گارانتی معتبر می باشند.

تاریخ و ساعت دقیق نصب هنگام قرار داد به مشتری اعلام می شود. پروسه نصب در کمتر از یک روز اجرا و تحویل داده می شود.

در سیستم جام ویترین شیشه ها تماما بصورت آویزان از سقف می باشند لذا سقف کار باید استحکام لازم را داشته باشد. برای این منظور اگر سقف بتنی نباشد، لازم است با پروفیل قوطی آهنی، استحکام لازم برای تحمل وزن شیشه ها تامین شود.

بله، مشتری هنگام سفارش می تواند هر قسمتی را که در نظر دارد با هر طرحی که می پسندد به صورت مات سفارش دهد. همچنین می توان آرم و لوگوی مدنظر مشتری را روی شیشه ها پیاده سازی کرد.

این سیستم برای رستوران ها، نمایشگاه های اتومبیل، دور استخرها، پاساژها، پارکینگ ها و کلا همه اماکنی که گاها نیاز دارند کل دهنه را بدون پاخور و یا مانع باز کنند کارایی دارد.

مزیت اصلی این سیستم آن است که هیچگونه پروفیل، مانع یا پاخوری در دهنه کار ایجاد نمی کند. لذا هرگونه تردد نفر یا اتومبیل و یا بار براحتی انجام می شود.

این سیستم دارای درزگیری 75% است. مابین شیشه ها از درزگیرهای آلومینیوم استفاده می شود. همینطور زیر شیشه ها با فرچه مویی مخصوص پوشش داده می شوند.

جهت خرید محصولات آریان جام کافی است با تلفن 90009191 (رایگان و بدون نیاز به کد) تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت جام ویترین فروشگاهی لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید .

"*" indicates required fields