کابین دوش هیدرو ماساژ

دوش کابین آریان جام

دوش هیدرو ماساژ بر گرفته ازهیدروتراپی یا آب درمانی است وهیدروماساژ به معنی ماساژ به وسیله دوش آب است. اولین گزینه ای که در انتخاب کابین دوش اولویت دارد اندازه مکانی است که دستگاه کابین دوش درآن نصب می شود. شرکت های مختلف تولید کننده کابین دوش انواع مختلف درهر اندازه از کابین دوش هیدروماساژ را ارایه می دهند.

استفاده از دوش هیدروماساژ قدمتی طولانی دارد و در طول تاریخ انسان ها چشمه های آب گرم وسرد را می شناخته اند. آنها آب درمانی را آموخته بودند وبا گذشت زمان تصمیم به ساخت مصنوعی آن در محیط زندگی وخانه خود گرفتند.

انواع کابین دوش

کابین دوش باز

کابین دوش بسته

حمام ترکیبی با وان

 کابین دوش هیدرو ماساژ ازنوع مدل بسته بوده که امکان ایجاد دوش هیدرو ماساژرا ممکن می سازد ولی در سیستم های مدل باز این توابع در دسترس نیست.

این نوع کابین ها مجهزبه جعبه های دوش بوده وهمچنین دارای یک سقف بسته می باشند. این نوع کابین دوش ساده وچند منظوره بوده وابعاد آنها اجازه نمی دهد که هر چیز اضافی را درون آن نصب کرد، مگر در موارد خاص. این دوش ها گران تراز انواع دیگر بوده و دارای توابعی مانند آرماتراپی؛ هیدروماساژ؛ حمام گرمسیری وکروموتراپی هستند.

انتخاب دوش مناسب برای کابین دوش مورد مهمی است چراکه یک دوش با عملکرد بالا برای یک استحمام راحت ودلنشین ضروری است. کابین دوش های هیدروماساژ برای ماساژدرمانی با آب به منظور ماساژعضلات گردن ؛ کمر ؛بازوها و ران گزینه ایده آل هستند بعد از یک حمام با دوش هیدروماساژ بدن شما حس راحتی وآسودگی ناشی ازخستگی؛ کار وفعالیت روزانه را به شما هدیه می دهد.

چرا هیدروماساژ

کابین دوش های دارای سیستم عملکرد هیدروماساژیک ابزاری فوق العاده برای رفع خستگی ؛عادی نمودن جریان گردش خون؛ ایجاد یک محیط تونیک برای جوان سازی پوست؛ شل کردن بافت های عظلانی وکاهش استرس وتنش هستند. درصورتی که یک کابین دوش دارای ماساژهیدرو نصب شود استفاده از آن بسیار مفید خواهد بود زیرا اعضای خانواده از چنین استحمامی لذت خواهند برد.

در صورتی که برای  یک کابین ژنراتور بخار در نظر گرفته شده است توصیه می شود که درب و دیوار شیشه ای نصب شود و شیشه دیوارها می تواند ضخامت 6 تا 8 میلیمتر داشته باشد. کابین های دارای دیوارهای پلاستیکی به مراتب دارای قیمت پایین تر هستند ومدل های دیوار شیشه ای به علت  سازگاری با محیط زیست وعدم انتشار مواد شیمیایی هنگام گرم شدن ترجیح داده می شوند. در یک سیستم حمام کابین دار هیدروماساژ با ژنراتور بخار، یک سیستم تهویه قوی مورد نیاز است تا جریان شدید هوا را تامین کند و بخار را بطور مداوم حذف کند. کابین های دارای ژنراتور بخار معمولا مجهز به صندلی هایی است که فرد روی آن قرارگرفته و روش مورد نظر ماساژ و درجه آب را انتخاب می کند.

ژنراتور بخاری که برای ماساژآبی یا هیدروماساژ در نظر گرفته می شود باید با درجه حرارت حمام متفاوت باشد.این سیستم درعقب دوش قرارمی گیرد و آب را گرم می کند. داخل کابین دارای حرارت بالابوده و مانند یک حمام خصوصی عمل می کند. بخار گرم شده برای گرم کردن بدن و پوست با اضافه کردن آنتی اکسیدان ها فضایی مطلوب بوجود می آورد.

بخار گرم شده بالا به پایین و بخار پایین به بالا می رود ودر قسمت وسط کابین منطقه ای مطلوب بوجود می آید.

از آن جایی که دیگ بخار دارای قیمت زیادی است افراد ترجیح می دهند این قسمت را جداگانه خریداری ونصب کنند.شما می توانید از ویژگی های چندین مدل ارایه شده اطلاع پیدا کرده وگزینه مطلوب را انتخاب کنید .سازندگان کابین دوش محصولات خود را در اندازه های مختلف به شکل های مربع؛یک ربع از دایره؛کابین دوش زاویه ای؛پنج ضلعی ؛شش ضلعی ؛مستطیل ؛بیضی ؛نیم گرد ؛گرد وانواع دیگر در متریال های گوناگون بسته به سلیقه وقیمت طراحی کرده اند.بطور کلی کابین دوش های هیدروماساژمعمولا دارای سه سال گارانتی وخدمات بعد از فروش هستند واکثراٌ  تمامی کشورها خود اقدام به تولید آن می کنند.یک کابین دوش استاندارد معمولا دارای یک میکسر ؛ دوش ؛سیستم تهویه هوا؛سیستم عملکرد های ماساژدرمانی؛چراغ های کابین؛دماسنج؛ژنراتور بخار؛قفسه ها وعملکرد های ماساژ عمودی است.

بیشتر بخوانید:  جام ویترین فروشگاهی ، درزگیرهای آلومینیومی ، پروفیل آلومینیومی ، فرآیند سند بلاست روی شیشه ، شیشه بالکن آکاردئونی ، فرایند سندبلاست روی شیشه

تمیز کردن کابین دوش

کابین دوش را می بایست بعد از هر استفاده تمیز کرد برای تمیز نمودن روزانه می توان از هر نوع مواد شوینده مایع دارای ترکیبات حاوی ساینده ؛ آمونیاک ؛الکل وموادضد عفونی کننده استفاده کرد.بعد از هر دفعه استفاده از کابین دوش به منظور جلوگیری از تشکیل رسوب در قطعات کابین دوش باید درهای کایبن دوش باز شود تا تهویه هواانجام گیرد.

کابین دوش هیدرو ماساژ یک عنصر کاربردی برای حمام هایی که دارای کابین برای استحمام هستند می باشد.در حمام های کابینی آب و رطوبت ایجاد شده از دوش گرفتن فضای حمام را پر نمی کند ولوازم واشیای داخل حمام مرطوب نشده وکمد وروشویی ووسایلی که از جنس چوبند خراب نمی شوند .

جهت دریافت اطلاعات در مورد محصولات آریان جام از جمله شیشه بالکن ، یراق آلات شیشه بالکن ، دور دوشی  و سیستم های فروشگاهی  با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *