کاهش سر و صدای بیرون ، از مزایای شیشه بالکن

کاهش سروصدای بیرون ، از مزایای شیشه بالکن

کاهش سر و صدای بیرون که قرار است از درون منزل احساس شود، یکی از مزایای خرید شیشه بالکن است. این کاهش سروصدا معمولا در بالکن های بتنی یا دیگر بالکن های قدیمی و معمولی احساس نمی شود. معمولا گفته می شود که شیشه بالکن می تواند حدود 20 دسی بل کاهش سر و صدای بیرون را برای شما به ارمغان آورد. این میزان صدا می تواند به شما آرامشی ناب و بی نظیر را هدیه کند. در استفاده های طولانی مدت هم شما می توانید با داشتن بالکن شیشه ای، بیشترین آرامش و کمترین صدای بیرون را برای خود داشته باشید. در ادامه این مطلب از مطالب آریان جام همراه ما باشید تا شما را با تمام مزایای شیشه بالکن در این حیطه آشنا کنیم.

نیاز به کاهش سروصدای بیرون با شیشه بالکن

نیاز به کاهش سر و صدای بیرون همیشه احساس می شود. آدمی به دنبال آرامش است؛ بخصوص درون منزل که نیاز به آرامش بیشتر احساس می شود. تصور کنید شما روزی را خسته از سر کار به خانه بر می گردید. در این روز شما می خواهید استراحت داشته باشید تا بخشی از خستگی روز شما از تنتان خارج شود. حال تصور کنید اگر بالکن شما قدیمی باشد، میزان صدای وارده به منزل زیاد خواهد بود.

از طرف دیگر، شاید شما بخواهید هم از آسمان و زیبایی طبیعت استفاده کنید و هم آرامش داشته باشید. پس تنها راه شما، داشتن یک بالکن شیشه ای است. این بالکن برای شما می تواند هم حکم اتاق استراحت و هم آرامش دهنده بی نظیر به منزل را داشته باشد.

از طرف دیگر، شاید منزل شما در جایی باشد که سروصدای بیرون بیش از حد استاندارد و قابل تحمل باشد. در این حالت که نیاز دارید تمام ساعات شبانه روز صداهای بیرون منزل را از خانه خود دور نگه دارید. به همین دلیل، بررسی نیاز به کاهش سروصدای بیرون با خرید شیشه بالکن بسیار مهم است. در ادامه، پارامترهای مهم و تاثیرگذار روی کاهش صدای بیرون را باهم بررسی خواهیم کرد.

پارامترهای تاثیرگذار بر کاهش صدای بیرون با خرید شیشه بالکن

پارامترهای مختلفی وجود دارند که می توانند روی کاهش سروصدای بیرون تاثیر داشته باشند. این پارامترها باید قبل از خرید شیشه بالکن بررسی شوند تا بهترین نتیجه برای شما با رضایت کامل حاصل شود. یکی از مهمترین این پارامترها، نوع جنس شیشه برای شما است. این جنس تعیین می کند که شما می توانید روی چه میزان کاهش صدا حساب باز کنید. از طرف دیگر، نوع طراحی و نحوه نصب شیشه هم می تواند از دیگر عوامل موثر در کاهش صدای بیرون از بالکن و منزل شما باشد.

در ادامه، به 4 مورد از مهمترین پارامترهای موثر بر کاهش صدای بیرون می پردازیم:

1. جنس شیشه بالکن شما

جنس شیشه بالکن شما یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده میزان کاهش سر و صدای بیرون است. در استفاده های مختلف، مشخص شده است که اگر جنس شیشه ضخیم تر باشد، می تواند بیشتر جلوی سروصدای زیاد را بگیرد. از طرف دیگر، اگر جنس شیشه از مواد و متریال مختلف تهیه شده باشد هم می تواند روی میزان صدا اثرگذار باشد.

علاوه بر این، نوع ساخت و ایده ساخت شیشه هم می تواند روی میزان صدای کاهش یافته از آلودگی صوتی موثر باشد. برای مثال، تصور کنید یک شیشه بالکن با طراحی خاص خود، می تواند نقشی مانند پنجره های دوجداره ایفا کند. این خود باعث می شود تا شما بتوانید بدون نگرانی از میزان کاهش صدا، بهترین نتیجه را دریافت کنید. البته این نکته لازم به ذکر است که ممکن است با وجود نازک تر بودن شیشه شما، میزان کاهش صدا بیشتر از شیشه ضخیم تر باشد. شما می توانید قبل از خرید، تمام این موارد و نکات را از آریان جام مطلع شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر هم می توانید با ما تماس بگیرید.

2. نوع طراحی و ارگونومی شیشه

طراحی و ارگونومی شیشه که در محصولات شیشه بالکن وجود دارد، تعیین می کند که شما چه میزان کاهش صدا خواهید داشت. نوع طراحی شاید در نگاه اول، مسئله ساده ای بنظر بیاید، اما با بررسی های بیشتر مشخص شده است که همین امر ممکن است میزان کاهش سر و صدای بیرون را از 18 دسی بل به 27 دسی بل برساند. این میزان فوق العاده است! پس طراحی شیشه نسبت به بالکن و منزل شما هم می تواند در میزان صدا تاثیرگذار باشد.

کاهش صدای بیرون
کاهش صدای بیرون

3. نصب و دقت در انجام این کار

نصب و دقت انجام این کار سبب می شود شما بتوانید براحتی بهترین نتیجه را از خرید شیشه بالکن خود دریافت کنید. این خود سبب می شود بازدهی بسیار بالا از خرید داشته باشید و همچنین کمترین میزان اتلاف انرژی را شاهد خواهیم بود. معمولا هنگامی که تمام درز ها و شیارها بسته باشند، میزان عایق بندی صدا هم بیشتر می شود.

همین امر با دقت بیشتر در نصب شیشه بالکن، می تواند بهتر و بهتر شود. پس هنگامی که دو شیشه با یک جنس و مشخصات با نصاب های مختلف در بالکن های مشابه نصب شوند، ممکن است میزان کاهش سر و صدای بیرون متفاوت باشد. پس پیشنهاد می شود در انتخاب نصاب و تولیدکننده شیشه برای بالکن خود دقت کافی را داشته باشید.

4. فروشنده و ارائه دهنده قابل اعتماد شیشه

فروشنده و ارائه دهنده شیشه برای بالکن هم از اهمیت بالایی برخوردار است. همانطور که می دانیم، باید این نکته برای شما کاملا واضح شده باشد که اگر بخواهید ارائه دهنده قابل اعتماد برای شیشه بالکن خود انتخاب کنید، می توانید با تحقیق این کار را انجام دهید. اما ما در آریان جام با اطمینان کامل به شما می گوییم که می توانید به کیفیت و برتری ما نسبت به دیگر رقبا در ایران مطمئن باشید.

آریان جام با سابقه درخشان در تولید انواع شیشه بالکن و ارائه مشاوره و نصب آنها، اینجا است تا شما بیشترین میزان کاهش سر و صدای بیرون و آرامش در منزل را تجربه کنید.

جمع بندی

در این مطلب، آریان جام بررسی کرد که بیشترین میزان کاهش سر و صدای بیرون می تواند به چه عواملی بستگی داشته باشد. علاوه بر این، میزان کاهش سروصدا می تواند روی آرامش کلی منزل شما و همچنین راحتی خیال شما در دراز مدت موثر باشد. در استفاده های طولانی مدت از شیشه بالکن، شاهد بهترین نتیجه در ارائه آرامش بیشتر به منزل شما خواهیم بود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت بهترین نتیجه در خرید شیشه بالکن، با مشاورین ما تماس بگیرید. دریافت مشاوره رایگان برای شما اولین اقدام خواهد بود. پس از آن، نیاز خود را می توانید براحتی مطرح کنید و منتظر طراحی و نصب شیشه بالکن خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *