ایده های خلاقانه برای کابین دوش

ایده های خلاقانه برای کابین دوش

شلف یا طبقه بندی

شلف یا طبقه بندی

یکی از ایده های جالب برای کابین دوش به خصوص در مواقعی که دارای فضای کوچکی باشند ، استفاده از شلف یا طبقه بندی می باشد که می توان از آن ها در نگهداری رول های دستمال استفاده کرد .

قفسه های دیواری

قفسه های دیواری

برای نگهداری وسایل در حمام و سرویس بهداشتی استفاده از قفسه های دیواری روشی ارزان و آسان می باشد که در نظم دهی به وسایل حمام بسیار موثر می باشند . انواع مختلفی از قفسه های دیواری وجود دارد که بهتر است در انتخاب این تجهیزات نوع مناسبی از آن ها را انتخاب نمایید که دارای چندین کاربری به طور همزمان باشند به عنوان مثال هم دارای جا رولی باشند و هم جا مجله ای و … .

کابینت یا کمد سرویس بهداشتی

کابینت یا کمد سرویس بهداشتی

استفاده از کابینت یا کمد در سرویس بهداشتی نیز راه حل هوشمندانه ای می باشد که می توان به منظور قرار دادن رول یا وسایل دیگر از آن ها استفاده کرد .

میله های نگهدارنده دستمال توالت

میله های نگهدارنده دستمال توالت

میله های نگه دارنده دستمال توالت از جمله تجهیزاتی می باشد که می تواند در کابین دوش از آن ها استفاده کرد . این میله ها این امکان وجود دارد که هم رولی که استفاده می شود بر روی آن قرار گیرد و هم محلی برای نگهداری از رول های ذخیره دارد  .

سبد تزئینی کوچک

سبد تزئینی کوچک

برای زیبا سازی فضای حمام می توان از سبد های تزئینی کوچک بر روی تانک توالت فرنگی استفاده کرد . استفاده از این نوع از تجهیزات ساده و کوچک و هماهنگ ساختن آن ها با محیط می تواند به کابین دوش جذابیت و زیبایی ببخشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *