بهترین و ارزان ترین ایده ها برای دکوراسیون خانه و حمام

بهترین و ارزان ترین ایده ها برای دکوراسیون خانه و حمام

دکوراسیون خانه و حمام یکی از مهم ترین اصول در حفظ زیبایی منازل است. شما می توانید را رعایت نکاتی بسیار ساده، به این مهم دست پیدا کنید. در این مطلب از آریان جام، قرار است که به بررسی ایده های جالب افزایش جذابیت دکوراسیون منزل و حمام شما بپردازیم. یادتان باشد که این ایده ها عملی هستند و با کمترین هزینه می توانید از آن ها استفاده کنید. پس اگر می خواهید این ایده ها را بطور کامل فرا بگیرید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

ضرورت تغییر دکوراسیون خانه و حمام

یکی از مهم ترین دلایل تعویض دکوراسیون خانه و حمام، افزایش جذابیت و کاهش دلسرد کنندگی فضای منزل است. دلیل دیگر نیز این است که شما با تغییر دکوراسیون منزل می توانید از محصولات و لوازم خانگی خود بهتر مراقبت کنید. دلیل این امر این است که وقتی بخواهید دکوراسیون را تغییر دهید، با مشکلات لوازم خود مواجه می شوید و آن ها را تعمیر می کنید تا مشکل بزرگ تر نشود!

دکوراسیون خانه و حمام به تنهایی کار بسیار سختی است؛ اما ما همراه شما هستیم تا بهترین ایده ها را برای دکوراسیون بهتر منزل و حمام خود یاد بگیرید. در ادامه، این ایده ها را با هم بررسی می کنیم:

1. از میز آرایش در کنار میز خواب استفاده کنید.

اگر دوست دارید در اتاق خواب خود مکانی برای آرامش بیشتر داشته باشید، یک میز آرایش درست در کنار تخت خود بچینید. با لوازم جانبی مورد علاقه خود، از جمله آینه بزرگ، چراغ رومیزی و آثار هنری با قاب، به آن مدل های مختلفی دهید. این روش برای هر دو دکوراسیون خانه و حمام مناسب است؛ زیرا می توانید در حمام نیز یک میز آرایش مقاوم به رطوبت قرار دهید.

بهترین و ارزان ترین ایده ها برای دکوراسیون خانه و حمام

2. پشت سری تخت خود را با طرحی مثل گل تزئین کنید!

دکوراسیون خانه و اتاق خواب خود را با انتخاب یک پارچه شاد زیباتر کنید. انتخاب یک رنگ پر جنب و جوش، مانند زرد، می تواند با هدف تعادلی عالی برای دیوار های با رنگ خنثی عمل کند. استفاده از این پارچه می تواند حس طراوت جالبی را در طول شبانه روز به شما بدهد! اگر باور نمی کنید، امتحان کنید!

3. پانل های چوبی را رنگ کنید.

برای جلوگیری از قدیمی دیده شدن پنل های چوبی، به سراغ رنگ خاکستری گرم بروید. این رنگ، انتخابی عالی برای ایجاد فضایی آرام در دکوراسیون خانه و حمام شما است. در شکل بالا می بینید که این رنگ هم طراوت خاصی دارد و هم سنگینی بی نظیری! پس انتخابی بسیار مناسب برای هر سبک دکوراسیونی می تواند باشد.

4. تخت خود را تزئین کنید

با یک فریم فلزی رنگارنگ کار خود را شروع کنید. سپس روی بالش ها از نخ ها و آویز های جذاب استفاده کنید تا دکوراسیون بهتری به تخت خود بدهید.

5. هنگام خواب سفر دور دنیا را تجربه کنید!

انتخاب یک نقشه جهان می تواند زیبایی منحصر به فردی به خانه شما بدهد. برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل خود می توانید از کره جغرافیایی کشور های جهان با همان طرح و پالت رنگ نقشه خود استفاده کنید.

6. از قانون سه تابلو پیروی کنید!

این ترفند که توسط طراح  Mel Beanابداع شد،طرفداران زیادی دارد. از این ترفند می توانید برای پر کردن فضای اتاق در مواقعی که توانایی خرید آثار هنری بزرگ را ندارید، استفاده کنید. بدین صورت که چندین قاب عکس با اندازه یکنواخت، با آثار هنری ساده را در کنار هم بالای مبلمان خود آویزان کنید. این کار باعث افزایش زیبایی اتاق ها نیز می شود.

7. منزل خود را با رنگ های ساحلی تزئین کنید!

اگر همیشه رویای تعطیلات در اقیانوس را دارید، بالش ها و کوسن های مبلمان خود را با تغییر هر فصل عوض کنید. همچنین با اضافه کردن یک اثر هنری جدید، بدون نیاز به چکش(!)، جلوه بصری دکوراسیون خانه را تغییر دهید.

بهترین و ارزان ترین ایده ها برای دکوراسیون خانه و حمام

8. از کاغذ دیواری استفاده کنید.

گچ دیوار سنتی سفید به مرور زمان تازگی خود را از دست می دهد! می توانید برای انجام این تکنیک در دکوراسیون خانه و حمام، از یک کاغذ دیواری زیبا و متناسب با دکور منزل خود استفاده کنید. حواستان باشد که کاغذ دیواری ها در انواع مختلفی تولید می شوند. مزیت اصلی استفاده از کاغذ دیواری برای دکوراسیون خانه و حمام این است که هر زمان که خواستید، می توانید آن ها را جدا کنید.

9. از یک گل درون حمام خود استفاده کنید.

استفاده از گل های طبیعی درون حمام یکی از بهترین راه ها برای دکوراسیون بهتر حمام ها است. در نظر داشته باشید که هرچه گل شما بزرگ تر و حساس تر باشد، احتمال خراب شدن شکل ظاهری آن وجود دارد. پس با تحقیقات فراوان، انتخاب بهترین گل را برای فضای درون حمام خود در نظر بگیرید.

10. برای دکوراسیون خانه و حمام، رنگ های یکدست بکار ببرید.

یکی از بهترین راه ها برای دکوراسیون بهتر خانه و حمام، استفاده از رنگ های یکسان است. برای مثال، استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون خانه می تواند القای حس تازگی و سرزندگی را بکند. همچنین می توانید در حمام از حوله های سفید و رنگی نیز استفاده کنید که جذابیت دکور شما بیشتر هم خواهد شد!

11. در حمام خود یک پرده جلوی کابین دوش و یک آیینه نصب کنید.

یکی از مهم ترین بخش های حمام، کابین دوش است. کابین دوش علاوه بر زیبایی و کاربرد بی نظیر، به سرعت کثیف می شود! این باعث می شود کار شما در نگهداری از آن سخت شود. اما می توانید یک پرده تمیز را در برابر کابین دوش بکشید تا این خرابی ها را کمتر کنید. همچنین می توانید از یک آیینه زیبا و گرد در داخل حمام استفاده کنید. این آیینه به شما در داشتن دید بهتر درون جمام نز کمک می کند.

جمع بندی و کلام پایانی

در این مقاله، انواع ایده های جالب برای دکوراسیون بهتر خانه و حمام را به شما گفتیم. گفته شد که بهبود دکوراسیون می تواند باعث افزایش محبوبیت نمای ظاهری منزل شما و همچنین افزایش طول عمر مواد و لوازم خانگی شود. در ضمن، اگر هوشمندانه رفتار کنید، می توانید از این ایده ها که به شما گفتیم، ایده های جدیدی ابداع کنید! به هر حال، منزل منزل خودتان است و هر کاری که به نظر خودتان زیبا تر است را می توانید انجام دهید.

در بخش نظرات به ما بگویید که تابحال دست به خلاقیت برای ساخت نمای بهتری در دکوراسیون منزل زده اید؟ آیا این روش ها که گفته شد، می تواند نیاز شما را رفع کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *