توری درب بالکن

توری درب بالکن

ساختمان های با نورگیری زیاد و پنجره های بزرگ بسیار ارزشمند می باشند و موجب می شوند نور کافی به فضای داخل ساختمان وارد شود . در این نوع ساختمان ها در زمستان ها نور کافی به داخل ساختمان وارد می شود و در تابستان ها می توان از هوای خنک آن ها استفاده کرد . در تابستان ها هوای گرم در داخل خانه ها نیز بسیار می باشد و برای خنک تر شدن فضای خانه می توان از نسیم اول صبح تابستان و یا شبهای تابستان که خنک تر می باشند برای خنک کردن فضای خانه با باز کردن درب و پنجره ها استفاده کرد . اما برای باز کردن پنجره ها در این ساختمان ها نیز یک مشکل جدی بزرگ وجود دارد که ورود حشرات از قبیل سوسک و  پشه و مگس با باز کردن پنجره به فضای خانه می باشد . البته لازم به ذکر است که حل این مشکل بسیار ساده می باشد و می توان از توری پنجره یا توری درب بالکن و تراس و پاسیو استفاده کرد . در این صورت هم می توان از هوای خنک و آزاد لذت برد و هم مانع از ورود حشرات شد .

انتخاب توری درب بالکن

همه ما به نوعی از حشرات که موجودات چندش آور و بیماری زا هستند فراری هستیم . حشراتی که به داخل خانه ها نفوذ می کنند بیماری زا می باشند و میکروب ها  را در خانه پخش می کنند . سوسک و مگس از این حشرات می باشند که به شدت نیز تکثیر می یابند و آرامش را از خانه ها می برند . توری درب بالکن راهکاری برای جلوگیری از ورود این حشرات به داخل خانه می باشند و لازم است قبل از ورود این حشرات موذی و چندش به داخل خانه ها و لانه گزینی در درز و شکاف های کوچک و بزرگ ، توری بالکن را نصب کرد تا بدین وسیله یکی از اصلی ترین راه ورود این حشرات را مسدود کرد . این توری ها با وجود کارایی بسیار بالایی که دارند از قیمت بسیار مناسبی  برخوردار می باشند .

جنس توری درب بالکن

توری در انواع و اقسام مختلفی تولید و روانه بازار می شوند . خرید توری مناسب از مهمترین کارهایی می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد . توری ها در انواع مدل های قدیمی و مدل های جدید در بازار وجود دارند و تنوع زیاد در آن ها انتخاب را کمی مشکل کرده است . توری درب بالکن به دلیل اینکه هم از داخل خانه قابل مشاهده است و هم از بیرون دیده می شود ، لازم است تا دارای ظاهر مناسبی باشد . در صورتی که توری فلزی از کیفیت خوبی برخوردار نشود و به سرعت زنگ زده شود یا گرد و خاک زیادی جذب نماید مناسب برای درب بالکن نخواهد بود . این موضوع در صورتی که بالکن رو به اتاق پذیرایی باشد اهمیت آن چندین برابر خواهد بود و لازم است تا در این صورت از توری شکیل و مدرن استفاده شود .

توری های مناسب برای درب بالکن ها

  • توری پلیسه
  • توری آهن ربایی
  • توری رولینگ
  • توری آلومنیومی
  • توری upvc

اندازه توری درب بالکن

توری پنجره دارای اندازه کوچیکتری نسبت به توری درب تراس ، پاسیو و بالکن می باشد . از آن جایی که فریم توری درب دارای اندازه بزرگی می باشد ، بنابرین لازم است تا پروفیل چهارچوب توری دارای استحکام زیادی باشد . برخی بالکن ها دارای درب بزرگ می باشند و برخی از آن ها نیز درب های کوچک تک لنگه دارد . درب های بزرگ دولنگه موجب می شوند تا توری به خوبی دیده شوند . بنابرین لازم است تا از مواد با کیفیت و مرغوب در ساخت توری ها استفاده شود تا دید را تار نکنند . مواد بی کیفیت و نا مرغوب موجب می شوند تا میزان 50 درصد از دید شفاف آن کمتر شود .

در پنجره ساختمان ها دو نوع توری به کار برده می شوند و عبارتند از :

توری درب بالکن

  • توری ثابت
  • توری لولایی

توری ثابت :

از توری ثابت در پنجره های کوچک استفاده می شود . برای پنجره های تک لنگه توری ثابت به کار برده می شود . توری ثابت قابلیت حرکت ندارد و به طور ثابت بر روی پنجره باقی می ماند . بنابرین بر روی درب بالکن که نیاز به باز و بسته شدن دارند نمی توان توری پنجره ثابت نصب کرد .

توری لولایی :

برای درب ها از توری لولایی استفاده می شود . برای درب محیط هایی از قبیل درب ورودی ، پاسیو و بالکن که نیاز به باز و بسته شدن دارند از توری لولایی استفاده می شود . این نوع توری ها دارای درب و تجهیزات و متعلقات کامل می باشند و دستگیره و لولا بر روی آن ها نصب می شود . زمان بسته بودن درب بالکن توری بر روی لولا به حالت باز باقی می ماند . استفاده از این توری ها بسیار راحت می باشد .

انواع توری درب بالکن مدرن

از جمله زیباترین و شکیل ترین انواع توری ، توری آکاردئونی درب بالکن می باشد که قابلیت جمع شدن را دارد . درصورتی که نخواهید از توری استفاده نمایید با قابلیت انعطاف پذیری بالایی که توری دارد می توانید آن را در یک طرف درب باز کنید . توری آکاردئونی شبیه به یک پرده پارچه ای می باشد و قابلیت جمع شوندگی و جابه جایی در آن ها وجود دارد . نام های دیگر این طوری توری پلیسه ای ، پرده پلیسه ، درب توری آکاردئونی می باشد . قیمت توری پلیسه ای از توری فلزی متفاوت می باشد .

توری پنجره آلومنیومی ضد زنگ می باشند و قابلیت رنگ پذیری دارند . فقط لازم است در هنگام انتخاب توری دقت شود تا از مواد اولیه با کیفیت تولید شده باشد و در نتیجه قابلیت کاربرد برای سال های طولانی را داشته باشد . خرید اجناس بی کیفیت موجب می شود تا هزینه صرف شده هدر رود و کارایی مطلوبی نداشته باشد .

قیمت توری درب بالکن

در هنگام خرید توری برای درب و پنجره هزینه ای که برای آن پرداخته می شود بستگی به اندازه فریم و جنس مواد اولیه ای دارد که در آن به کار برده می شود . قیمت درب های بزرگتر و توری های با کیفیت تر بالاتر می باشد . اصلی ترین کاربردی که این توری ها دارند استفاده از آن ها برای جلوگیری از ورود حشرات به فضای داخل خانه می باشد . اما گاها برخی اولویت های دیگر نیز وجود دارد . به عنوان مثال متریال یو پی وی سی ضد آتش سوزی ، ضد زنگ زدگی ، عایق گرد و خاک و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی و … می باشند . مواردی از قبیل قابلیت شست و شویی ، انعطاف پذیری و استحکام و نوع و جنس توری بر روی قیمت آن ها تاثیر می گذارد . برای انتخاب بهتر این محصول و بهره مندی از خدمات بیشتر می توانید از این سایت اقدام کنید .

جهت سفارش توری برای بالکن شیشه ای خود با شماره 33322322-041 تماس داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *