پرده برای شیشه بالکن

استفاده از پرده برای شیشه بالکن و اثر آن در حفظ دمای مطلوب (شیشه بالکن)

پرده برای شیشه بالکن یکی از مهم ترین وسایلی است که می توانید بعنوان یک محافظ در برابر نور استفاده کنید. در قرن گذشته، پرده برای شیشه بالکن کاربرد های زیادی داشته است. در گذر زمان، این اختراع که در سال ۱۸۸۸ ثبت شده بود، توانست استفاده های بی نظیری در منازل پیدا کند. می دانیم که شیشه بالکن یکی از بهترین انتخاب ها برای افزایش فضای مورد استفاده در منازل است. در ادامه، همراه این مقاله از آریان جام باشید تا شما را با کاربرد این پرده ها در حفظ دمای اتاق آشنا کنیم.

اختراعی جالب بنام پرده شیشه بالکن!

در بازدید از یک منزل که دارای شیشه بالکن است، استفاده از پرده برای شیشه بالکن می تواند باعث افزایش جذابیت در منازل شود. این اختراع که بیش از ۱۰۰ سال مورد استفاده قرار گرفته است، می تواند براحتی و سریع نصب شده و به زیبایی فضای اتاق شما بیافزاید.

مزایای زیادی برای استفاده از پرده شیشه بالکن وجود دارد. بعنوان مثال، یکی از مهم ترین مزایا در استفاده از پرده های بالکن، نصب شدن بدون پیچ آن ها بر روی شیشه بالکن است. این باعث می شود تا علاوه بر راحتی کار نصاب، خیال شما نیز از بابت گارانتی پرده و شیشه بالکن راحت باشد.

علاوه بر این، تاثیر بسیار جالب این پرده ها روی حفظ دمای منزل نیز غیر قابل انکار است. حتما تا بحال دیده اید که اگر از یک پرده و محافظ در برابر باد استفاده کنید، وزش باد تا حدود زیادی مهار خواهد شد. استفاده از پرده برای شیشه بالکن نیز به همین شکل است. این کار باعث حفظ دمای فوق العاده موثر در منزل شما می شود!

جالب است بدانید که تنها ویژگی های ظاهری و مکانیکی این پرده ها نیست که باعث تمایز آن ها می شود؛ بلکه انواع کاربرد های این پرده ها نیز باعث محبوبیت بی چون و چرای آن می شود!

ضرورت استفاده از پرده برای شیشه بالکن چیست؟

با توجه به بررسی های مختلف انجام شده، تا 30 سال دیگر، حدود 68 درصد از جمعیت جهان در شهر ها زندگی خواهند کرد. این باعث می شود تا دیگر آن حس و حال زندگی در روستا برای ما تداعی نشود! به همین منظور بهتر است بتوانید خود را و منزل خود انعطاف پذیر کنید.

این کار را می توانید با نصب یک پرده برای شیشه بالکن خود آغاز کنید! این کار شاید ساده و غیر ممکن بنظر برسد، اما براحتی می توانید آن را انجام دهید. با توجه به ویژگی های پرده های شیشه بالکن و همچنین مزایای استفاده از این پرده ها، می توانید براحتی آن را در پشت شیشه خود نصب کنید! در ادامه می خواهیم مهم ترین کاربرد های پرده برای شیشه بالکن را به شما معرفی کنیم.

انواع کاربرد پرده شیشه بالکن در منازل

کاربرد های پرده شیشه بالکن می تواند باعث تمایز دکوراسیون شما و مصرف انرژی در منزل شما شود. با توجه به اینکه این پرده ها می توانند باعث مهار اتلاف انرژی شوند، در سراسر دنیا و در مصارف گوناگون بسیار محبوب اند. در ادامه، می خواهیم مهم ترین کاربرد های این پرده ها را به طور مفصل بررسی کنیم.

1. ارائه محیطی راحت برای شما!

می دانیم که خرید شیشه بالکن می تواند باعث افزایش فضای منزل شما شود؛ چه در فصول سرد و چه در فصول گرم سال! در مطالعات مختلف دیده شده است که استفاده از این پرده ها در طول سال می تواند باعث افزایش راحتی در منازل شود. این امر به دو دلیل اتفاق می افتد:

اولین دلیل این است که شما هنگامی که در فضای منزل نشسته اید، دیگر نگرانی سرمای بیرون و یا محیط بالکن خود نیستید. دومین دلیل هم این است که شما در هنگام نشستن در فضای بالکن نیز نمای بسیار زیبایی را به سلیقه خود در منزل مشاهده می کنید.

2. جلوگیری از اشعه های مضر نور خورشید

یکی از ویژگی های جالب پرده های شیشه بالکن این است که این پرده ها یک سطح پوششی مناسب دارند که در برابر اشعه های مضر خورشید مقاوم است. این اشعه ها پس از برخورد به پرده بازتاب می کنند و به درون خانه وارد نمی شوند.

نکته قابل توجه این است که سعی کنید هیچ نقطه ای از خانه از محافظت این پرده خارج نشود! زیرا گزند اشعه های نور خورشید ممکن است این مزیت فوق العاده پرده بالکن شما را کمی کاهش دهد! علاوه بر این، اگر می خواهید در روزی سرد در زمستان از فضای بیرون منزل لذت ببرید، می توانید پرده ها را کنار بزنید و بدون نگرانی به تماشای هوای سرد ولی دلنشین زمستان بپردازید!

3. کاربردی دو منظوره برای منزل شما!

پرده برای شیشه بالکن می تواند در دو حالت تنظیم شود؛ یا شما این پرده را از بالا به پایین قرار می دهید و پنل آن را اینگونه تنظیم می کنید. یا شما این پرده را از پایین به بالا تنظیم کرده و از مزایای آن استفاده می کنید. در هر صورت، شما می توانید انتخاب کنید که در هر روز از سال، به چه نوع کاربردی از پرده شیشه بالکن خود احتیاج دارید.

فرض کنید در یک صبح تابستانی، دوست دارید در برابر پنجره بنشینید و قهوه خود را میل کنید! در این حالت دوست ندارید که نور به شما و منزل شما اصابت کند. به همین خاطر می توانید پرده را روی پنل بالا به پایین آن بگذارید تا هم در برابر نور آفتاب محافظت شوید و هم از صبح خود لذت ببرید.

اما اگر بخواهید کمی تنوع بدهید، می توانید براحتی پنل دوم را انتخاب کنید و جهت پرده را از پایین به بالا انتخاب کنید. در این حالت می توانید از گرمای تابیده شده در منزل خود لذت ببرید! این حالت معمولا در زمستان ها و در هوا های سرد اتفاق می افتد؛ اما به هر حال شما دستی باز برای انتخاب دارید!

جمع بندی و سخن آخر

در این مقاله از مقالات آریان جام، به بررسی پرده شیشه بالکن و مزایای استفاده از آن پرداختیم. پرده های شیشه بالکن را می توانید در تمام روز های سال استفاده کنید؛ فقط کافی است کمی در پنل این پرده تغییرات انجام دهید. هم می توانید پرده را برای روز های تابستان تنظیم کنید و هم برای روز های زمستان منزل خود را آماده کنید. استفاده از پرده برای شیشه بالکن هنگامی برای شما فوق العاده است که شیشه بالکنی بی نظیر انتخاب کرده باشید! ما همراه شما هستیم و می دانیم شما به چه چیزی نیاز دارید! همین الان با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *