کارخانه تولید بالکن شیشه ای

خط تولید بالکن شیشه ای

بالکن شیشه ای در دنیای امروزی به عنوان یکی از منحصر به فردترین سیستم های نوین در معماری به شمار می رود. این تکنولوژی با قابلیت های خود توانسته جایگاه بسیار خوبی را برای خود به دست آورد. در این راستا نیز کارگاه ها و شرکت های ریز و درشت مختلفی اقدام به تولید بالکن شیشه ای می کنند. آریان جام نیز به عنوان یکی از برندهای معتبر توانایی تولید انواع شیشه بالکن ، کابین دوش را دارا بوده و بزرگترین و مدرن ترین کارخانه تولید شیشه بالکن را راه اندازی و مدیریت می نماید. این تیم با تجربه و تخصص خود محصولات باکیفیت و با دوام را با خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر به مشتریان خود ارائه می کند.

چرا تولید بالکن شیشه ای افزایش یافته است؟

امروزه تولید و فروش شیشه بالکن همانند یک نیاز و ضرورت در یک جامعه است. با وارد شدن این عنصر ساختمانی به دنیای معماری امکانات و ویژگی های مختلفی نیز به زندگی ها افزوده شده است. بالکن های شیشه ای تاشو امکان بهره گیری از فضای بالکن را برای تمامی فصول سال فراهم کرده اند. زمستان و تابستان فرقی نمی کند با انتخاب مناسب شیشه بالکن مرغوب می توانید از لحظات زندگی خود بیشترین لذت را ببرید. با درزگیری اصولی مابین شیشه ها از هدر رفت انرژی نیز جلوگیری خواهید کرد.

 هدف تولید کنندگان بالکن شیشه ای

تولیدکنندگان این سیستم نوین معماری با طراحی شیشه های سرتاسری با قابلیت باز و بسته شدن کشویی و Lشکل  استفاده از آن را دل چسب تر کرده اند. با این خصوصیت فضای کمتری اشغال شده و می توان استفاده بهینه ای از بالکن خود داشت و لذت تماشا با شیشه بالکن را تجربه کرد.

قیمت بالکن شیشه ای

موارد زیادی در تعیین قیمت شیشه بالکن موثرند. عواملی همچون کیفیت و متراژ محیط مورد نظر ، نوع و جنس مواد مصرفی در تولید و ساخت شیشه بالکن و یراق آلات بالکنی آن از مهم ترین موارد هستند.

بالکن شیشه ای تاشونده

 آریان جام کارخانه تولید بالکن شیشه ای

تاریخچه تاسیس آریان جام به سال ۱۳۸۸ با هدف تولید و ارائه درب و پنجره های متحرک بر می گردد. سپس تیم و افراد مختصص این شرکت با گذراندن دوره های آموزشی و فنی مورد نیاز برای تولید و مونتاژ پنجره های تاشو در ترکیه و وارد کردن  یراق آلات و پروفیل از شرکت های معتبر اروپایی توانستند به روزترین و وسیع ترین تولیدی پنجره های تاشو و ریلی  کشور را تاسیس کنند. تیم آریان جام با آموخته های خود توانست بزرگترین خط تولید بالکن شیشه ای در ایران را راه اندازی کند. آریان جام در سال ۱۳۹۰ کارخانه تولید بالکن شیشه ای خود را در  منطقه باسمنج تبریز احداث کرده است. هم چنین دفتر مرکزی این تیم در شهر تبریز قرار دارد.

کارخانه آریان جام تولیدکننده شیشه بالکن

این تیم با کسب مهارت و تجربه به تدریج توانست بیش از ۱۰ نمایندگی در سراسر کشور اعطا کند. محصولات با کیفیت و مرغوب این کارخانه باعث رشد بالای تولید و فروش آن شده است. همین موضوع باعث گردید تا دو کارگاه مونتاژ و نصب نیز در استان های یزد و آذربایجان غربی با برند آریان جام راه اندازی شود. آریان جام با تولید و عرضه کابین دوش ، درزگیر های آلومینیومی ، پروفیل و یراق آلات مصرفی کمک بزرگی برای ارتقای این صنعت مهم در کشور انجام داده است.

کارخانه تولید بالکن شیشه ای پاسخ گوی نیازهای شما

آریان جام به عنوان مهمترین تولیدکننده شیشه بالکن و کابین دوش دارای یک سرویس جامع طراحی شده جهت پاسخ گویی به نیازها و خواسته های مشتریان خود است. روند کاری این تیم طوری است که هر پروژه را  جهت ترکیب مناسب زیباشناسی ، امکان سنجی  و نو آوری مورد بررسی و مطالعه قرار می دهد. تیم متخصص برای بازدید اولیه ، برداشت اطلاعات و اندازه گیری ، طراحی و مهندسی ، ساخت و نصب ، راه اندازی و نظارت در مکان پروژه حضور می یابند. از ویژگی های عالی آریان جام دارا بودن انواع سیستم های متنوع به شکل موادخام و یراق آلات فله است. برای همین این تیم قابلیت انعطاف پذیری و مطابقت با هر نوع پروژه ای در بازار را دارد. شما مشتریان گرامی با توجه به نیاز خود و انتخاب مناسب محصولات باکیفیت می توانید سال ها بدون مشکل از  شیشه بالکن خود استفاده به عمل بیاورید. خرید از کارخانه تولید بالکن شیشه ای معتبر آریان جام موجب راحتی و آسایش شما خواهد شد. تیم آریان جام با دارا بودن چندین سال تجربه و تخصص در خدمت مشتریان خود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *