بالکن شیشه ای ریلی تاشو

بالکن شیشه ای در شیراز

قبل از نصب شیشه بالکن به چه نکاتی باید توجه کرد؟

با توجه به ازدیاد نفرات یا شرکت هایی که به صورت مقطعی یا فصلی و یا هنگام وجود تقاضا در بازار اقدام به فعالیت در صنف شیشه بالکن می کنند لازم است از سفارش سیستم به این افراد خودداری شود، زیرا چنین نفرات یا شرکت هایی با توجه به عدم تجربه کافی و بدون اخذ پروانه های کسب و مهارت های لازم و عدم ارائه گارانتی های لازم و معتبر و سرویس های خدماتی و عدم کسب موفقیت لازم در این صنف پس از مدتی کوتاه از بازار خارج و اقدام به جمع آوری می کنند که متعاقبا تبعات زیادی برای مشتریان طرف معامله به دنبال خواهد داشت. سیستم شیشه بالکن و یا کابین دوش، به سبب ذات خود و اینکه سیستم های متحرک هستند، نیازمند بازدید های دوره ای و پشتیبانی کامل شرکت های فروشنده و تولیدکننده خود هستند. لذا زمانی که بدون آگاهی و دقت کافی اقدام به خرید کالا یا خدماتی این چنین می کنیم خود را در معرض احتمالات ناخوشایند مختلف قرار می دهیم. سیستمی که از لحاظ قیمتی نسبتا جزو کالاهای لوکس حساب می شود نیازمند شرکتی معتبر برای پشتیبانی و ارائه خدمات ضروری در مواقع نیاز است.

جام بالکن در شیراز

شرکت آریان جام یراق آلات و قطعات خود را از کجا وچه طریقی تامین می کند؟

پروفیل های آلومینیومی و اجزاء آن و نیز یراق آلات مربوطه در تولیدکنندگان این صنف در کشور ترکیه موجود می باشند، که شرکت آریان جام از این محل نیازهای خود را تامین می کند و در داخل ایران نیز بعنوان واردکننده و عمده فروش پروفیل و یراق آلات، به برخی از شرکت های همکار ارائه می دهد. اما نکته مهم قابل توجه در این مورد، وجود برخی افراد سودجو در بازار است که پروفیل ها و یراق آلات مربوطه را با کیفیتی پایین و به نام ترکیه، تولید و با قیمت پایین عرضه می کنند. لازم به ذکر است که اینگونه قطعات هیچ گونه استاندارد کیفی تعریف شده خاصی در بازار ندارند. همچنین تامین و پشتیبانی قطعات و برخوردار بودن آنها از کیفیت لازم از جمله ضد زنگ بودن، مقاومت در برابر اشعه های خورشید (UV) و استفاده از مواد فابریک و درجه یک در قطعات و مقاوم بودن آنها در مقابل شکستگی از دیگر دغدغه های مشتریان و خریداران سیستم های جام بالکنی می باشد. پروفیل های آلومینیومی مورد استفاده در بالکن شیشه ای، یکی از مهمترین اجزای آن می باشد. تفاوت استفاده از پروفیل فابریک و یا درجه 2 به تنهایی می تواند حدود 20درصد در قیمت تمام شده سیستم تاثیرگزار باشد. شرکت آریان جام به سبب تعهد به نام و برند خود همچنین تکریم مشتریان خود همواره از پروفیل های فابریک اورجینال استفاده کرده است. لیست قیمت شیشه بالکن و کابین دوش های تولیدی آریان جام در وبسایت رسمی آریان جام موجود است.

در سیستم شیشه بالکن یا کابین دوش درزگیر پلاستیکی بهتر است یا درزگیر آلومینیومی؟

در سیستم های بالکنی و یا حمام، هر دو نوع درزگیرآلومینیومی و یا پلاستیکی را بسته به نوع کاربرد و سلیقه افراد می توان به کار گرفت. درزگیرهای آلومینیومی در سیستم های ریلی تاشو در مابین شیشه ها کاملا از نمای بیرونی ساختمان مشخص می باشند که از مزایای آن می توان به مقاوم بودن آنها در برابر بادهای شدید و در نتیجه عدم ایجاد سر وصدا ناشی از آن اشاره نمود، از دیگر مزایای این نوع فیتیل ها عدم پوسیدگی و تغییر رنگشان تا مدت طولانی و به عبارتی مادام العمر بودن رنگ شان به لحاظ پوشش رنگ آبکاری شده آن می باشد.

ولی در مقابل درزگیرهای پلاستیکی علی رغم اینکه از نمای بیرونی ساختمان زیباتر جلوه کرده و شفاف تر دیده می شوند اما در مقابل نور خورشید و سایر عوامل بیرونی مقاومت و کارایی خود را خیلی زود از دست داده و درمدت کوتاهی حداکثر تا 2 سال به تدریج پوسیده، تغییر رنگ داده و از بین می روند و نیاز است که تعویض شوند!

در سیستم های ریلی حمام شیشه ای نیز آریان جام از درزگیرهای آلومینیومی مخصوص با گسکت های انحصاری و یا مگنت استفاده می کند. این امر علاوه بر افزایش محسوس طول عمر سیستم، ظاهری زیبا و یک دست به کابین دوش می دهد. متاسفانه بسیاری از سیستم های دور دوشی موجود در بازار به جهت پایین آوردن قیمت تمام شده و بدون آگاهی دادن به مشتری از درزگیرهای پلاستیکی 6میلی برای درزگیری استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *