ویژگی کابین دوش

کابین دوش

ویژگی کابین دوش

بهداشت و سلامت، از مهمترین مسائل زندگی انسان ها بشمار میرود. داشتن خانه ای سالم و رعایت بهداشت شخصی، از مهمترین نیازهای هرکس می باشد. واقعیت این است که قسمت های مختلف خانه، نیازمند متد و روش نظافت خاص خود می باشد. ابزار و شوینده های مصرفی برای نقاط مختلف منزل نیز متفاوت است. اتاق نشیمن، سالن، آشپزخانه، راهروها و … همگی در بین قسمت هایی از خانه بشمار میروند که بندرت امکان کثیفی یکباره و آنی را دارند. اما در توالت ها و حمام ها وضعیت به این شکل نیست. این قسمت ها بصورت آنی و با هر بار استفاده کثیف و غیربهداشتی می شوند، لذا باید نسبت به بهداشت و نظافت و نحوه استفاده از آنها دقت و توجه ویژه ای داشته باشیم تا خللی به بهداشت عمومی محیط مان وارد نشود. البته در میان این دو بخش خصوصی منزل نیز ، حمام ها دارای اهمیت بیشتری هستند.

انسانها برای حفظ سلامتی خود می بایست بصورت منظم و زود به زود دوش گرفته و استحمام نمایند. هدف از دوش گرفتن و استحمام، دوری از میکروب ها و نظافت و بهداشت شخصی است. لذا نیازمند حمامی تمیز و بهداشتی هستیم که کابین دوش و دوردوشی این امر را تا حدود زیادی برایمان محقق می سازند. هدف از اجرای کابین دوش و دور دوشی در حمام ها و سرویس ها، عدم پاشیدن آب به اطراف و همچنین حفظ حریم خصوصی و شخصی انسانها در حد اعلا می باشد. درصورت بهره گیری از کابین دوش یا دور دوشی، در طول استحمام و نظافت شخصی، آب کثیف و غیربهداشتی به اطراف پاشیده نخواهد شد و همچنین بخار آب به سمت سقف هدایت خواهد شد، لذا محیط حمام مرتب و تمیز خواهد ماند.

باتوجه به اینکه نظافت و نگهداری کابین دوش ها خیلی آسان و راحت است لذا هر زمان می توان بصورت بهداشتی دوش گرفت و نظافت حمام را نیز حفظ کرد.

هنگامی که تصمیم به خرید و اجرای کابین دوش دارید، نیازمند بررسی خوب و کامل بازار و شرکتهای تولید کننده هستید، هم از نظر کیفیت قطعات و یراق مصرفی، هم از لحاظ گارانتی و خدمات پس از فروش  مناسب و هم از نظر قیمت !

متاسفانه در کشور ما به امر گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب و رضایتمندی مشتریان اهمیت و ارزش زیادی داده نمی شود. درحالیکه از مهمترین و اساسی ترین فاکتورهای هر محصول، پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن است.

پیشنهاد میکنیم که در هنگام خرید سیستم کابین دوش و دور دوشی به چند نکته حتما توجه داشته باشید تا هم خریدی درست انجام دهید و هم در زمان و انرژی صرفه جوئی نمایید:

  • ابعاد حمام و سرویس خیلی مهم است، لذا اینکه شما بتوانید سیستمی بصورت سفارشی و ویژه حمام خود سفارش داده و بسازید خیلی مهم است. کابین دوش های حاضری معمولا در سایز های ثابت می باشند که لزوما مناسب سایز و ابعاد حمام شما نخواهد بود.
  • به قطعاتی که در قسمت های متحرک کابین دوش و دور دوشی ها استفاده میشوند دقت بیشتری داشته باشیدتا از بهترین و باکیفیت ترین متریال باشد.
  • میزان ایزولاسیون و عدم درز آب و بخار، یکی دیگر از فاکتور های مهم در انتخاب کابین دوش و دور دوشی ها می باشد. البته بیشتر این درزگیری در هنگام نصب و توسط نصاب خبره و حرفه ای مورد توجه قرار می گیرد.
  • چسب، فتیل، گَسکِت و لاستیک های مورد استفاده در دور دوشی ها و کابین دوش ها هم حائز اهمیت زیادی هستند. در صورت استفاده از مصالح لاستیکی و درزگیری درجه 2 و یا نا مناسب، سیستم کابین دوش شما به سرعت خراب شده و لاستیکها تغییر رنگ خواهند داد. همچنین این امر باعث عدم درزگیری مناسب نیز میگردد. لذا حتما دقت شود که از بهترین لاستیک ها و چسب ها استفاده گردد تا هم طول عمر کابین دوش و دوردوشی بیشتر شود و هم کیفیت بهره گیری از آن بالا باشد.
  • رنگ مورد استفاده در پروفیل ها و قسمت های آلومینیومی کابین دوش باید دارای کیفیتی باشد که در طول زمان تغییری نداشته باشد و یا خراب و کدر نشود.
  • حتما گارانتی و خدمات شرکت ارائه دهنده کابین دوش و دور دوشی را مورد بررسی و دقت قرار دهید تا در آینده با مشکلی مواجه نشوید.

برای خرید محصولی مناسب و کاربردی و همچنین احساس آرامش خاطر به دلیل اطمینان از خدمات پس از فروش مناسب، در کشورمان شرکت های مختلفی وجود دارند.

آریان جام به عنوان یکی از این برند ها و شرکت های مطرح و معتبر، باتجربه چندین ساله خود در زمینه پنجره ها و شیشه های ریلی و تاشو و با درک نیازهای مشتریان خود، خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی رضایت مشتری را ارائه می دهد.

محدوده محصولات آریان جام بسیار وسیع بوده و امکان انتخاب رنگ های مختلف پروفیل و قطعات و همچنین طرح ها و رنگهای مختلف شیشه و سندبلاست را به مشتریان خود می دهد. همچنین آریان جام در زمینه فروش شیشه بالکن، یراق شیشه بالکن، جام ویترین فروشگاهی نیز فعالیت های گسترده ای دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *