چرا کابین دوش ؟

كابين دوش

کابین دوش یا دوردوشی ها، وسیله ای مهم و کارآمد برای استحمام و راحتی در حمام ها می باشند. این کابین ها اساسا برای جلوگیری از نفوذ و پاشیدن آب به تمام محیط سرویس حمام و همچنین حفظ حریم شخصی در هنگام استحمام که با شیشه های نیمه شفاف و سندبلاست شده می باشند. کابین های دوش با طراحی زیبا و متنوعی که دارند می توانند جلوه ای خاص و رمانتیک را به محیط استحمام شما اضافه کنند.

به عنوان یک کارخانه تولیدی تقاضا داریم که بعد از جستجو و تحقیقات لازم و با دقت کافی اقدام به خرید کابین دوش یا دوردوشی نمائید و اگر اطلاعات لازم را برای خرید کابین دوش ندارید می توانید برای بازدید به محل دفتر آریان جام تشریف بیاورید و بعد از بازدید و کسب اطلاعات لازم اقدام به انتخاب و خرید نمائید. مجبور نیستید که الزاما از شرکت ما خرید نمائید اما برای خرید کابین دوش و یراق آلات کابین دوش باید اطلاعات اولیه و اساسی آن را قبل از خرید در ذهن تان داشته باشید و به این ترتیب می توانید از بین گزینه های موجود بهترین انتخاب را کرده و ما نیز به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در این صنعت خوشحال خواهیم بود تا حد امکان ما نیز در این انتخاب شما را یاری کنیم.

ما مسائل مالی را در هنگام قرارداد با مشتریان مان در اولویت دوم قرار داده و هر زمان رضایتمندی مشتریان مان را به عنوان یک اصل استراتژیک در شرکت مان مد نظر قرار داده ایم و امیدواریم این خط مشی ما را از دیدگاه مشتریان مان از شرکت هایی که صرفا مبنا را بر کسب پول و مسائل مالی قرار داده اند متمایز سازد.

دوردوشي

شما می توانید برای بازدید و کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده سیستم های کابین دوش و پروژه های انجام شده توسط ما و همچنین آشنایی با سایر محصولاتمان از جمله بالکن شیشه ای (شیشه بالکن ) و جام ویترین فروشگاهی و پروفیل ها و یراق آلات شیشه بالکن و … به وبسایت اینترنتی ما به آدرس www.arianjam.com مراجعه و بهره مند گردید. با توجه به تنوع محصولات مان امیدواریم بسته به سلیقه هر مشتری بتوانیم بهترین انتخاب ممکن را فراهم و ارائه دهیم.

فرایند مونتاژ سیستم های کابین دوش ریلی در کشور متعلق به مجموعه ما می باشد. بعد از اینکه شما انتخاب و خرید خود را از سیستم های کابین دوش ما انجام دادید بقیه کار تا مراحل حمل و مونتاژ سیستم خریداری شده برعهده ماست. شرکت ما سیستم را با وسایل نقلیه مخصوص حمل کابین دوش به محل شما آورده و توسط اکیپ های نصاب حرفه ای و مجرب در محل مونتاژ و نصب می کنند. نقطه ای دیگر که در فرایند نصب و مونتاژ سیستم حائز اهمیت است یراق آلات کابین دوش می باشد که این یراق آلات برای کارایی بهتر و عمر بالاتر و با کیفیت استاندارد و منطبق با سیستم مورد استفاده شما طراحی و ساخته شده اند.

 

علاوه بر چهار رنگ قبلی پروفیل های کابین دوش، یعنی سفید ، نقره ای مات ، شامپاینی مات و طلایی براق ، جدیدا رنگ نقره ای براق یا بعبارتی رنگ کروم نیز به سبد محصولات آریان جام افزوده شده است.

شیشه سکوریت استفاده شده در کابین دوش های سری ویستا 6 میلی بوده و امکان هر نوع طرح سندبلاست و یا پرینت روی شیشه را دارد. همچنین معمولا برای این سیستم ها از دستگیره های استیل نقره ای و طلایی و همچنین دستگیره های کریستالی استفاده می شود. اما اگر مشتری خواهان دستگیره های متفاوت و یا لاکچری باشد میتوان بر اساس نظر ایشان تولید و ارائه نمود.

آریان جام با بهره گیری از بهترین یراق آلات ضدزنگ و با کیفیت خارجی و همچنین استفاده از اکیپ فنی باتجربه جهت نصب، توانسته است سهم بزرگی را در این بازار به خود اختصاص دهد. همچنین فروش و صادرات کابین دوش و دوردوشی به چند کشور همسایه، سبب قوت قلبی ما در اطمینان از صحت راهی که پیموده ایم شده و دلگرم ادامه همین راه با شتاب و قدرت بیشتر می شویم.

در پایان امیدواریم سیستم کابین دوش خریداری شده حس و زیبایی مورد علاقه شما را به سرویس استحمام شما بخشیده و از خریدتان هرگز ناراضی و پشیمان نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *