اقداماتی که پیش از سفارش کابین دوش باید انجام داد

اقداماتی که پیش از سفارش کابین دوش باید انجام داد

کابین دوش به عنوان وسیله ای کارا و محبوب جایگاه ویژه ای را در بین افراد مختلف برای خود کسب کرده است. همین دلیل نیز باعث یکسان بودن دکوراسیون اغلب حمام منازل گردیده است. حمامی کوچک با دیواره های شیشه ای که فضایی مدرن با تکنولوژی روز را فراهم می کند. کابین دوش یا همان کابین حمام دارای تنوع گسترده ای در طرح و ساخت است که پیش از سفارش باید ارزیابی شوند.

پیش از سفارش کابین دوش به جمع شدن آب در آن توجه داشته باشید.

گاهی اوقات کابین حمام با درهای شیشه ای یا لولایی باعث جمع شدن آب می شود. آب جمع شده خود باعث ایجاد مشکلات فراوانی در محوطه کابین دوش می شود. انتخاب درست مصالح کابین حمام پیش از سفارش آن نیازمند توجه و دقت و استفاده از راهنمای کابین دوش است. چنانچه به نوع مصالح استفاده شده در آن اهمیت داده نشود، آب موجود در فضا موجب زنگ زدگی و ایجاد رسوب خواهد شد. مشکلات این چنینی دکوراسیون حمام شما را نامناسب و زشت جلوه می دهد. اما با وجود تمامی این ها، شرکت های بسیاری سعی در ارائه محصولاتی با کیفیت و مناسب دارند. به همین خاطر اقدامات خاصی پیش از سفارش کابین دوش ضروری و حائز اهمیت است.

برای سفارش کابین دوش برای دکوراسیون حمام خود آماده اید؟

شناخت ویژگی های کابین دوش کمک خوبی برای انتخاب نوع مناسب آن است. پیش از اقدام به سفارش کابین دوش شما باید شرایط محیط مدنظرتان را بررسی و مورد ارزیابی قرار دهید.
اقداماتی از قبیل کارهای زیر می تواند مفید واقع شود که عبارتند از:
۱_اندازه گیری مساحت حمام
کابین حمام رابطه مستقیم و تنگاتنگی با اندازه حمام شما دارد. قبل از خرید و سفارش پارتیشن شیشه ای حمام برای منزل خود باید تمامی اندازه ها و ارتفاع ها را در اختیار داشته باشید. یک پلان ترسیمی ساده با دست راهنمای خوبی برای سفارش کابین دوش حمامتان خواهد بود.
۲_طرح دلخواه
با مشخص کردن ابعاد حمام به فکر سفارش کابین حمامی زیبا و مناسب باشید. برای خرید کابین دوش حمام با طرح دلخواه کافی است که تمامی نیاز های خود را شناسایی کرده و با شرایط محیطی تطبیق دهید. نیاز های مورد نظر می تواند در رابطه با تجهیزات جانبی در حمام باشد. شما باید طرحی را سفارش دهید که مانع جابه جایی و حرکت در فضای حمام نشود.
۳_بهترین فضا برای نصب کابین دوش
شما پیش از سفارش کابین حمام باید قادر باشید محل مناسب جهت نصب آن را مشخص کنید. بهترین مکان برای نصب پارتیشن شیشه ای جایی است که در آن دوش حمام تعبیه شده بود و نیازی به لوله کشی مجدد آب نیست.
۴_سنجش هزینه و توان مالی
توجه به وسع مالی برای هر خریدی الزامی است. در کابین دوش نیز شما با توجه به توانایی مالی خود می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. دور دوشی های مستطیل یا مربع شکل با درهای کشویی ریلی حالت پارتیشن مانند دارند. این کابین از پاشیدن آب به محیط بیرون جلوگیری می کند. دور دوشی ها هزینه پایین تری نسبت به سایر کابین ها دارند. محدودیت سایز و طرح در این نوع کابین دوش وجود ندارد. اما کابین های پیشرفته دارای تجهیزاتی از قبیل سیستم جکوزی، جت های مختلف ماساژ، سونا و… هستند. با انتخاب و سفارش کابین دوش پیشرفته شما فقط یک حمام ساده نخواهید داشت، بلکه فضایی مدرن و شیک را برای سرویش بهداشتی خود ایجاد خواهید کرد.

سینی کف کابین دوش

سینی کف کابین دوش از جنس سنگ یک تکه یا اکریلیک های سنگین ساخته می شود. کاربری این سینی برای جلوگیری از هدر رفت آب و حفظ آب درون کابین است. سینی کف عمیق انتخاب مناسبی به شمار می رود . بود و نبود سینی کف به سلیقه مشتری بستگی دارد. چنان چه قصد انتخاب داشتید ، پیش از سفارش حتما ویژگی های هر دو جنس را بررسی کنید. خرید سینی کف بدون سطح لغزنده و ضد آب و ضد خش بودن با اهمیت است. هم چنین جهت آشنایی بیشتر با انواع درهای کابین حمام به مقاله راهنمای نصب کابین دوش مراجعه کنید.
اگر احساس می کنید از فضای سرویس بهداشتی خانه تان خسته شده اید و نمی توانید نیازهای خود را به خوبی برطرف سازید توصیه ما به شما انتخاب و خرید یک کابین دوش با کیفیت و ایمن است. بهره گیری از این تکنولوژی فضای حمام شما را شیک و زیبا تر می کند. با کابین دوش لذت دوش گرفتن واقعی را تجربه کنید.

جهت اطلاعات بیشتر با تیم آریان جام می توانید تماس حاصل فرمایید.
نویسنده : مهری رقمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *