ایده های استفاده از دوش های مدرن

جداکننده سرویس

حمام های سنتی دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند حوضچه آب، رختکن های مجزا، جای ماساژ، بوفه و… با طراحی های منحصر به فرد و کلاسیک با رنگ بندی آبی و پرجوش و خروش بودند. در دنیای مدرن سعی بر این است تا تمام این امکانات یکجا برای هر سیستم خانه اجرا گردد، به همین منظور سعی شده تا در دنیای مدرن امروزی با استفاده از نماها و کاشی های پر زرق و برق، آرامش یک حمام ایده آل فراهم گردد.

طراحی یک حمام می تواند ترکیبی از رنگ ها، ابزار و آب به همراه تکنولوژی خاص برای حمام شما باشد. این ایده ها کمک شایانی در انتخاب سبک و فضای حمام مورد نظر خواهد کرد. مردم می خواهند یک خانه راحت و جذاب داشته و صاحب حمامی دلپذیر و منحصر به فرد در ظاهر و دوش لوکس باشند.

ایده طراحی حمام با طراحی فضای کلی و سبک طراحی داخلی میبایست منطبق باشد که این امکان برای خانه های کوچک شهری وجود دارد. این نکته یکی از مهمترین سوالات برای طراحان است که چگونه می توان یک طراحی لوکس با هزینه کم و محدودیت فضا اجرا کرده و ایجاد خلاقیت نمود.

حمام مستر

نوعی از حمام برای خانه های بزرگ است که در اتاق اصلی خانه قرار دارد و از دیگر حمام های خانه بزرگتر بوده و به دلیل قرار گرفتن در قسمت مهم خانه از لحاظ زیبایی ظاهر درخور توجه بوده و دارای کاربرد زیادی است که وقت گذراندن در آن امری خوشایند محسوب شده و دارای لوازم جانبی لوکس و طراحی زیبا می باشد. از مهم ترین ابزاری که در این نوع حمام ها استفاده می شود روشویی کابینتی، دوش دستی، کاشی های ضد لغزش که از مهم ترین موارد در هر حمام است، کاسه روشویی، کابین دوش و توالت فرنگی، کابینت نگهداری لوازم آرایشی بهداشتی مانند سرویس آینه و اکسسوری را می توان نام برد.

جداکننده حمام

کاشی های ترکیبی

Omber یاسرد

در این حمام کاشی های هندسی در الگوی امبره قرار گرفته و وسایل بکار برده شده در محدوده حمام شامل اتصالات شیک کروم، برنز و همچنین سویت های کامل حمام است.

آبرنک درخشان

این الگو آبی کبالتی است که احساس یک حمام ژاپنی را با نقاشی روی دیوار به تصویر می کشد.

نوارهای آلی

کاشی های مربعی در 3 یا 4 رنگ مکمل قرار داده می شود.

سویچ مترو

در این نوع، کاشی های مترو با کلاسیک در کنار هم قرار گرفته و در کنار شیشه سبز تیره به کار میروند.

ارکیده روشن

یک حمام ساده با کاشی کاری نیمه دیواره در یک رنگ اشباع شده مانند ارکیده می باشد.

اتمسفر هندسی

این کاشی چشم را به عمق برده و نیمه دیگر کاشی را یکپارچه نگاه می دارد .

انحصاری کلاسیک

در این نوع، حمام مدرن با استفاده از آینه و وسایل برنزی طراحی می شود.

آبگرم مراکشی

در این الگو طرح ریز کاشی به همراه سقف کاذب و یک فرورفتگی مانند آبپاش استفاده شده و یک طرح کلاسیک و پرزرق و برق با کاشی های آبی و کرم سفید ایجاد میگردد.

نیوکلاسیک

در این نوع،دیوارها با استفاده از لامپ های کروم و کف سیاه و سفید مانند یک الگوی ستاره طراحی می شود. در این طرح از الگوهایی مانند میوه های رنگی و مرجان و صدف و کاشی های بور یا تاریک استفاده می گردد.

استفاده از شیر آلات مدرن و لوکس

شیر آلات لاکچری طیف گسترده ای از محصولات را ارایه می دهند که دارای کیفیت و دیزاین بالاتری هستند.

کف پوش های گرم

سیستم گرمایش از کف یکی از ویژگی های سرویس بهداشتی و حمام های مدرن است  که با ایجاد گرما از کف حالت مطلوب حمام را دلپذیرتر می کند .

 

بیشتر بخوانید: حمام شیشه ای با کیفیت، کابین دوش هیدروماساژ ، بالکن شیشه ای ریلی تاشو ، فرایند سندبلاست روی شیشه

 

دوش های مدرن

دوش آبلایت

برای برجسته کردن آب طراحی شده و ترکیبی از آب و نور بوده که برای جریان آب های طبیعی طراحی شده و یک محصول شیک در حمام های معاصر است.

Melograno  showerhead

این دوش ها مانند یک لوستر شیشه ای بوده و توسط لوله های سیلیکونی در زیر سقف به حالت معلق در آمده اند و تمامی توپ های شیشه ای در یک مش فولادی پوشانیده شده که مانند قطرات باران به نظر می رسند و دارای سه رنگ نور بوده تا انعکاس ذاتی و بازی نور داشته باشد.

دوش های رنگین کمانی

این دوش ها دارای چراغ های LED در دور تا دور دوش بوده و در رنگ های مختلف تولید شده اند. این دوش ها نیاز به سیم کشی نداشته و با وصل شدن جریان آب روشن می شوند. این دوش ها به آسانی بر روی دیوار نصب شده و با شدت جریان آب شدت نور کم و زیاد می شود.

دوش انعظاف پذیر

این دوش ها به هرحالتی تغییر شکل داده و می توان نحوه ریزش آب را به هر صورت تنظیم نمود یا بصورت چراغ مطالعه در آورد.

استفاده از تم یا منظره در دیواره حمام

در پلت فرم های مدرن یک وان مرمری شکل استفاده شده که رو به اقیانوس باز شده و دارای پنجره های بزرگ است یا نمایی است که رو به کوه بوده و با نورهای خطی و منحصر به فرد تزیین شده است .درنوعی دیگر با فرو بردن سینک وان در زمین شستشو و استحمام در دریاچه را شبیه سازی کرده و درنوع دیگر با بکار بردن نمای چوبی استحمام در جنگل را تدایی می کند.استفاده از انواع تم ها مربوط به طبیعت با سرامیک های کف براق یک ویترین دلپذیر را ایجاد می کند .

استفاده از دیوار پوش های لوکس سنگی

استفاده از سنگ های زیبا در نمای حمام زیبایی ظاهری حمام را متحول می کند .

 

جهت دریافت اطلاعات در مورد محصولات آریان جام از جمله شیشه بالکن ، یراق آلات شیشه بالکن ، دور دوشی ، جداکننده حمام و سیستم شیشه های فروشگاهی با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *