درباره آریان جام

آریان جام در سال ۱۳۸۸ کار خود را با تولید پروفیل و یراق آلات پنجره های ریلی ، تاشو  و یراق شیشه در کشور آغاز کرد. در همان زمان بود که به راه‌حل هایی درباره نیازی پی برد که در آن زمان به معرفی و ارائه محصولاتی نوین منتهی شد؛ محصولاتی مانند بالکن شیشه‌ای و کابین دوش. ارائه راه‌حل‌های شفاف در بهبود شرایط زندگی، هدف اصلی آریان جام است. در این مسیر مشاوران آریان جام راه‌حل‌های متناسب برای شما را پیشنهاد می‌دهند و پس از یک اجرای حرفه‌ای در زمان تعیین شده، خدمات گارانتی محصول و خدمات پس از فروش را از همان لحظه پس از نصب آغاز می‌کنند.

چشم انداز آریان جام

رسیدن به نهایت آرامش خاطر شما درباره استفاده از محصولات آریان جام چشم انداز ترسیمی ما برای کسب‌و‌کارمان است و زمانی محقق می‌شود که شما مطمئن شوید استفاده از محصولاتی مانند شیشه بالکن و کابین دوش آریان جام تصمیم درستی در حفظ و مراقبت از شما و خانه شما است.

گستره فعالیت آریان جام

تولید و خدمات ما فقط در آذربایجان شرقی و شهر تبریز خلاصه نمیشود، در حال حاضر در ۱۸ استان ایران، حدود ۲۹ کارگاه و عامل فروش، مسئولیت فروش و ارائه خدمات آریان جام را برعهده دارند که آریان جام با ارائه آموزش های فنی و مشاوره و راه‌اندازی این نمایندگی‌ها، آنها را در مسیر درست خدمت‌رسانی به شما همراهی می‌کند.

مجوزات و افتخارات

ویژگی های کلیدی آریان جام